WLAN Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hei! finnes det rimelige produkter på markedet, som kan øke kabelmodemets hastighet? Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Kabelmodem? Skal du øke hastigheten? Hvis du har UPC så var det er program som hette "fuckupc" jeg vet rett og slett ikke om det funker med UPC lenger, vel hvorfor blir du ikke godvenn med en i UPC heller, det gjorde jeg, fikk plutselig 10mbit`s hastighet for en kveld *neidah bare tuller* Frankey Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hack serveren til UPC og gi deg større bånbredde. det er muligheten din. HAHAHahahahahah Lenke til kommentar
Chief Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Det er i så fall routeren du må hacke!! Og DET er ingen lett oppgave skal jeg si deg. Så lenge du ikke er ISP kan du ikke justere Clock-rate!! Finnes nok ingen programmer som kan dette heller! Noen ting er bulletproof og dette er en av de! Lenke til kommentar
Johan Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Å hacke gamle cisco routere som telenor hadde for en stund sia, leste jeg meg til på internett. Ha aldri en for høy sikkerhetsfølse. Hovmod står for fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå