ATi-Radeon Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hei, har hatt kyssesyken i over 3månder nå, inni den 4. månde. tok for noen (1-2) uker siden en prøve(leverprøve), den viste at nesten alle prøvene var friske utenom en som var snart frisk. Kan dette ta lang tid? Er jeg fortsatt "smitte farlig"? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 ja, har vært der så og si ganske mange ganger. skal dit snart for å avklare om jeg fortsatt har det. Men noen som veit hvor stor smittefaren er nå? om jeg drikker av en flaske, så kommer ei annen å drikke. Blir hun smittet nå a? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Smittefaren er omtrent borte, men du er på langt nær frisk. Leverprøvane mine var normale igjen i januar, men eg er fortsatt ganske slapp og i dårlig form. Fekk beskjed av legen om å frastå fra all form for fysisk aktivitet fram til juni, så du får berre slappe av. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Er det ikke sånn at man kun er smittefarlig FØR man har fått utbrudd av det? Syns forøvrig du er rimelig uheldig om du er inne i fjerde mnd nå! En kompis som hadde det i 1mnd og hadde selv i 6dager. Får håpe du blir kvitt det snart, er noe herk!! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 ok, men dere er 100% på at jeg ikke smitter lengere? Så jeg ikke går rundt å smitter folk nå liksoM:P Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg hadde kyssesyken i 3 uker i sommer, fikk beskjed om å slappe av. To uker etter jeg var "friskmeldt" dro jeg på fjelltur (14 dager uten telt på Hardangervidda, 7-9 timer fra Finse), har ikke vært syk siden. Sikkert et dårlig kjerringråd, men men Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hadde det rett før jul og ble fortalt at smittefaren var så godt som 100% over etter sykdommen var brutt ut. Jeg kom utrolig heldig fra det da, var bare litt tufs i snaue to uker. Når det er sagt så klarte jeg å dra på fylla rett før jeg fikk påvist sykdommen. Det anbefales ikke, ny pers i å bli dårlig... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Hadde det rett før jul og ble fortalt at smittefaren var så godt som 100% over etter sykdommen var brutt ut. Jeg kom utrolig heldig fra det da, var bare litt tufs i snaue to uker. Når det er sagt så klarte jeg å dra på fylla rett før jeg fikk påvist sykdommen. Det anbefales ikke, ny pers i å bli dårlig... 5875052[/snapback] gjorde det samme, på nyttårsaften skulle jeg seff drikke, skjært seg. lå lenge med 40 i feber. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hadde det rett før jul og ble fortalt at smittefaren var så godt som 100% over etter sykdommen var brutt ut. Jeg kom utrolig heldig fra det da, var bare litt tufs i snaue to uker. Når det er sagt så klarte jeg å dra på fylla rett før jeg fikk påvist sykdommen. Det anbefales ikke, ny pers i å bli dårlig... 5875052[/snapback] gjorde det samme, på nyttårsaften skulle jeg seff drikke, skjært seg. lå lenge med 40 i feber. 5875072[/snapback] Samme her, drakk som faen og våknet opp med årtusenets hangover og feber og kvalme og hele driten.. Kanskje det er sånn det bryter ut.. hmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå