Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hjelp om kyssesyken

ATi-Radeon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smittefaren er omtrent borte, men du er på langt nær frisk.

Leverprøvane mine var normale igjen i januar, men eg er fortsatt ganske slapp og i dårlig form.

Fekk beskjed av legen om å frastå fra all form for fysisk aktivitet fram til juni, så du får berre slappe av. ;)

Lenke til kommentar

Er det ikke sånn at man kun er smittefarlig FØR man har fått utbrudd av det?

Syns forøvrig du er rimelig uheldig om du er inne i fjerde mnd nå! En kompis som hadde det i 1mnd og hadde selv i 6dager. Får håpe du blir kvitt det snart, er noe herk!!

Lenke til kommentar

Jeg hadde kyssesyken i 3 uker i sommer, fikk beskjed om å slappe av. To uker etter jeg var "friskmeldt" dro jeg på fjelltur (14 dager uten telt på Hardangervidda, 7-9 timer fra Finse), har ikke vært syk siden. Sikkert et dårlig kjerringråd, men men :)

Lenke til kommentar

Hadde det rett før jul og ble fortalt at smittefaren var så godt som 100% over etter sykdommen var brutt ut. Jeg kom utrolig heldig fra det da, var bare litt tufs i snaue to uker.

Når det er sagt så klarte jeg å dra på fylla rett før jeg fikk påvist sykdommen. Det anbefales ikke, ny pers i å bli dårlig...

Lenke til kommentar
Hadde det rett før jul og ble fortalt at smittefaren var så godt som 100% over etter sykdommen var brutt ut. Jeg kom utrolig heldig fra det da, var bare litt tufs i snaue to uker.

Når det er sagt så klarte jeg å dra på fylla rett før jeg fikk påvist sykdommen. Det anbefales ikke, ny pers i å bli dårlig...

5875052[/snapback]

gjorde det samme, på nyttårsaften skulle jeg seff drikke, skjært seg. lå lenge med 40 i feber.

Lenke til kommentar

5875052[/snapback]

gjorde det samme, på nyttårsaften skulle jeg seff drikke, skjært seg. lå lenge med 40 i feber.

5875072[/snapback]

Samme her, drakk som faen og våknet opp med årtusenets hangover og feber og kvalme og hele driten.. Kanskje det er sånn det bryter ut.. hmm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...