Buxa Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg er ikke så dreven på dette med det som skjer under dashbordet. På min 92 Audi 80 har det sloknet noen dioder/pærer til diverse målere. Greier jeg å skifte dette selv? Eller er det så ille at jeg bare kjører den rett på verkstedet? Hadde vært veldig glad for en detaljert beskrivelse av hvordan dette utføres hvis noen hadde vært så vennelige. Må hele dashbordet av for å komme til? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg er ikke så dreven på dette med det som skjer under dashbordet. På min 92 Audi 80 har det sloknet noen dioder/pærer til diverse målere. Greier jeg å skifte dette selv? Eller er det så ille at jeg bare kjører den rett på verkstedet? Hadde vært veldig glad for en detaljert beskrivelse av hvordan dette utføres hvis noen hadde vært så vennelige. Må hele dashbordet av for å komme til? 5869278[/snapback] Tror du skal greie det fint selv. Har kun gjort dette en gang selv, da var det bare ett par skruer som måtte ut. Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Skruene under instrumentet er sjult av øvre deksel på rattstammen.Totalt 4 skruer.Bare prøv,du fikser det. Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Takk skal dere ha Det gikk glatt :!: Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 har en audi 80 2,0e 1989 mod med manglende lys i temp måleren og på speedometeret. er det noen som vet hvordan dette fikses er det likt som på den til trå starter ? hvilke pærer skal eg bruke ok er dette mye stress å skifte har hørt snakk om at eg må skifte hele sokkelen stemmer dette? finnes det deler til dette på biltema ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå