Melvin Snerken Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Mange som jeg kjenner får virus heile tida og må formatere pc'ene sine.. Jeg har selv litt lyst og formatere for å få bort litt drit og lort.. Men går det an å formatere uten å slette windows, liksom at du bare sletter alle filer men ikke windowns'en..? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Du kan rydde opp uten å slette Windows, men om du formaterer disken Windows er på forsvinner alt. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Mange som jeg kjenner får virus heile tida og må formatere pc'ene sine.. Jeg har selv litt lyst og formatere for å få bort litt drit og lort.. Men går det an å formatere uten å slette windows, liksom at du bare sletter alle filer men ikke windowns'en..? 5869268[/snapback] kezoom, da må mange som du kjenner begynne å tenke litt, skaffe seg en godt antivirus program, brannmur o.l. da er det skjelden de kan få virus. formatering må være de siste utvei for da misser du alt. lykke til Endret 5. april 2006 av gaggen Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Er det forskjell på å formatere og reinnstalere? btw: er det noen som veit om et bra gratis antivirus program? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Formatere: "slette" innholdet på en disk/partisjon re-installere: Installere noe på nytt. NOD32 er et fantastisk AV-program. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Det ligger i formateringens natur at alt på målpartisjonen blir sletta, så nei, det er ikke mulig å formatere windows-partisjonen uten at windows forsvinner. Det er da ikke så stress å reinstallere, det er gjort på under en time - enda kjappere hvis man bruker Ghost eller lignende. AVG er et bra antivirusprogram, jeg tror det ligger på http://free.grisoft.com Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Prøv å kjøre windows uten å være lokal administrator. Det vil mest sannsynlig redusere mengden skit som ender opp på maskinen. Ha en egen administratorkonto som du bruker til å installere programmer og oppdateringer. Kirikiri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå