TheIlluminated Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Er det mulig å få skaffet det i norge? Irriterende å bestille helt fra USA, og særlig hvis det forekommer feil på varen. PS: Andre 3D briller som man kan få kjøpt på norske webshopper? Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Tenker du på Virtual Reality briller Eller 3d briller som du bruker mot skjermen? I så fall får du kjøpt de sist nevnte i norge. Vet ikke med VR briller. Har liksom stoppet opp med VR. *undre* *undre* Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Ikke VR, men det hadde vært tøft. Hvor kan jeg få kjøpt de 3D-brillene? Jeg er ute etter kvalitet, og da mener jeg kvalitet :smile: Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 sjekk komplett.no, noen grafikkort dem selger der, inneholder 3d-briller. Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 de selger vr briller p space world tror jeg :wink: Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Er ikke interresert å kjøpe meg et helt nytt grafikkkort bare for 3D-brillene, og Spaceworld...huff :wink: Vel, ser ut som at jeg må bestille fra USA :smile: Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Bare en liten advarsel om eDimensional-brillene: Hvis monitoren din ikke kan synke over 100Hz på de oppløsningene du har tenkt å bruke, vil ikke brillene virke skikkelig. Har selv et par som ikke vil funke på min 19" LG 99G, siden den bare drar 85Hz f.o.m. 1024x768 oppløsning. Vurderer faktisk å selge mine, siden jeg ikke har råd til ny monitor med det første allikevel. Kanskje vi kan komme frem til en ordning..? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-01 21:49, skrev Olethros:Bare en liten advarsel om eDimensional-brillene: Hvis monitoren din ikke kan synke over 100Hz på de oppløsningene du har tenkt å bruke, vil ikke brillene virke skikkelig. Har selv et par som ikke vil funke på min 19" LG 99G, siden den bare drar 85Hz f.o.m. 1024x768 oppløsning.Vurderer faktisk å selge mine, siden jeg ikke har råd til ny monitor med det første allikevel. Kanskje vi kan komme frem til en ordning..? Sjekk dine private meldinger :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå