Kjekssjokolade Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Har begynt å kjenne det i albuen at jeg sitter mye ved datamaskinen...eller ikke akkurat i albuen, men i muskelen der, kan man si, å vidre oppover høyrearmen. Er ikke så mye plaget,ennå, men kjenner det. Er det noen enkle trix for å få dette bort? (utenom å holde seg unna data) Endret 4. april 2006 av kt600 Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Powerball hjelper kanskje.. Kjøp deg en, det er gøy! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Har også "dette", har senebetennelse i høyrearmen. Sliter med nakken og rygg også, altfor mye foran dataen. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Svømming er en bra kur for ensidig fysisk (in)aktivitet. Man får brukt masse muskler som vanligvis ikke er i bruk. Det hjelper også å ta pauser. Ikke bli sittende når det begynner å gjøre vondt. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hehe godt poeng. Jeg har to stoler jeg bytter på, og to mus kobla til dataen for å ikke få litt forandring. Hmm kjerpings... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Vindurer kuren er: Tren Jeg var en utrolig inaktiv person av meg. Veide 103 kg, slet med ryggplager, dårlig kondis, vondt i armen etc. Så begynte jeg å trene litt, noen få ganger i uken. Nå har jeg gått ned 12 kg (på 6 mnd), er ikke plaget av rygghall, stiv nakke, vondt i armen etc. Du tjener faktisk mer på noen timers trening i uka når du sitter mye fremfor dataen. Da kan du holde ut lengere, plagene blir borte og du blir en "super nerd" Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Svømmer hver tirsdag, før trente jeg for mye, ble dårlig å fikk forbud hos legen mot å trene så mye, etter at jeg trappet ned(mye) ble jeg veldig slapp med treninga, å nå blir det veldig tungt å begynne å trene mere igjen. Men er på ingen måte i dårlig fysisk form, blir bare veldig tungt å komme opp på samme nivået som før..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå