BigJackW Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hei Jeg har en klan, og jeg holder på fikse litt på sida. Jeg har lakt inn ip'en til cs:s servern vår på sida. Så tenkte jeg at jeg skulle legge inn en link i den ip'en sånn at når man trykka på den så starta cs:s og connecta servern automatisk. steam: "-applaunch 240 -game cstrike +connect $ds[ip]" $ds[ip] er bare en "kobling" til et annet sted for å hente ip'en. Til dere cs geeker der ute, vil denne fungere? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Det er vel bare en måte å finne det ut på? Prøve og feile FTW? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Jeg har prøvd det, men da kommer bare selve steam vinduet opp. Det med oversikten over spill og sånt. Hva er feil? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Flytter denne til webdesign fra counter-strike jeg, selv om jeg ikke er helt sikker på om det er rett kategori. Rapporter tråden om dere har bedre tips . Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hvorfor er denne sticky forresten? Trykka på feil knapp Alastor? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Forumet klikker noen ganger . Sikkert fordi jeg er altfor flink til å moderere så serveren må kompensere . Hehe, jaja, jeg flyttern iallefall videre til php, og unstickier den. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Dette vil ikke fungere v.hj.a PHP, og jeg tviler på at javascript eller andre klientspråk vil hjelpe. En av forutsettningene er at man veit hvor fila ligger på maskina, noe man ikke gjør. Lenke til kommentar
nree Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Kan du ikke bruke hlsw:// da? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Dette vil ikke fungere v.hj.a PHP, og jeg tviler på at javascript eller andre klientspråk vil hjelpe. En av forutsettningene er at man veit hvor fila ligger på maskina, noe man ikke gjør. 5873990[/snapback] Hva mener du? Sida jeg skal ha linken på kjører jeg på mi maskin, og cs:s servern kjører en annen i klanen. Kan du ikke bruke hlsw:// da? 5874098[/snapback] Hva skal jeg skrive for at den skal starte da? Er det bare det? Endret 5. april 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
nree Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 tror du bruker hlsw://IP:PORT Lenke til kommentar
allyse Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Hei Jeg har en klan, og jeg holder på fikse litt på sida. Jeg har lakt inn ip'en til cs:s servern vår på sida. Så tenkte jeg at jeg skulle legge inn en link i den ip'en sånn at når man trykka på den så starta cs:s og connecta servern automatisk. steam: "-applaunch 240 -game cstrike +connect $ds[ip]" $ds[ip] er bare en "kobling" til et annet sted for å hente ip'en. Til dere cs geeker der ute, vil denne fungere? 5869148[/snapback] Dette vil aldri fungere. I php som er serverside kan du kanskje klare å starte en instans av programmet på serveren (noe som du så klart ikke vil:p) og i javascript vil nok sikkerhet stoppe deg. Tviler på mange browsere tillater deg å starte et program fra en link. Ergo eneste måte er å bruke den linken som er nevnt. Glem å starte et program uten innebygget støtte for dette. Endret 5. april 2006 av allyse Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Ok...skal teste forslaget til goggen senere i dag. Men nå skal jeg spise frokost, og pakke skole sekken ^^ Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Da har jeg fått testa det å da får jeg bare ei feilmelding: Firefox vet ikke hvordan denne adressen skal åpnes, fordi protokollen (hlsw) ikke er tilknyttet et program på datamaskinen din. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Kan du ikke bruke hlsw:// da? 5874098[/snapback] Jeg lurer skrekkelig på hva det der er. Det er iallfall ingen protokoll nettlesere støtter som standard. Lenke til kommentar
Sycosis Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Har vært borti sider der man kan joine servere ved å trykke på en link, men de fungerer bare i FF. Da kommer det opp et informasjonsvindu i FF der det står info om serveren og hvilket program det åpnes i. Men php delen er jeg litt usikker på, den kan ødelegge litt. Lenke til kommentar
mestR Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) tror du må bruke no sånt som <? echo"<a href=\"steam: "-applaunch 240 -game cstrike +connect ".ds[ip].""\">Join vår server!</a>"; ?> noe slikt skal vel fungere:) Endret 23. april 2006 av mestR Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Tror jeg har testa det der, men når jeg trykker på linken kommer bare selve steam vinduet opp. Det vinduet med spill, tool og sånt. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 hlsw://ip:port/ kansje? ser ut som Catchgamer bruker slike linker på websiden dems. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Det har jeg prøvd, og som sakt så får jeg bare feilmelding: Firefox vet ikke hvordan denne adressen skal åpnes, fordi protokollen (hlsw) ikke er tilknyttet et program på datamaskinen din. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det er nok pga. din egen konfigurasjon (eller Steam sin, for å være nøyaktig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå