enden Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg har nettopp fått tak i en I-mate SP5 i forbindelse med et prosjekt. I den forbindelse holder jeg på å sete opp telefonen for meg selv, men jeg sliter med profilene. Er det virkelig ikke mulig å velge ulike toner for ulike profiler? Det er i så fall helt latterlig... Samtidig ser jeg ingen umiddelbare muligheter for å bruke egendefinerte/importerte toner. Stemmer dette? PS; noe som har tips til en skikkelig applikasjon som kan benyttes som vekkeklokke? Jeg trenger å gjenta alarmene i ukedagene og ikke helger, aller helst med en egendefinert alarmtone. Det skulle ikke være så vanskelig å få til - hvis man ikke jobber for M$ virker det som... Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Som aktiv forumbruker burde du kunne søke deg fram til dette. Det er flere tråder om saken, flere av dem under Qtek 8310 - som er den samme telefonen. Sjekk ellers www.smartmobil.no sitt forum. -snubbel Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Da er jeg tydeligvis ikke flink nok til å søke, for jeg har ikke funnet noe om disse to tingene enda Takk for tipset til smartmobil.no Jeg blade raskt gjennom nedlastingene der uten å se noe fornuftig Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Du kan bruke både wav og mp3 som ringetoner på den mobilen, bare å koble den til datorn og kopiere filene til "my sounds" mappen eller hva den nå en heter. Vet det finnes en alarm som du kan stille inn, men husker ikke hvor jeg så denl. Bruker alarmen slik som den er med en "flyalarm" lyd, fungerer udmerket. Mener bestemt at det var en side som het http://www.modaco.com , er vel verdens største side for smartphones, så hvis de ikke har det der, finner du det ikke Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Du kan bruke både wav og mp3 som ringetoner på den mobilen, bare å koble den til datorn og kopiere filene til "my sounds" mappen eller hva den nå en heter. Ah, najs edit: eller ikke Jeg har en applikasjon jeg ikke får lov å slette (den jeg skal teste) som sikkert tar litt plass. Har i alle fall bare 1MB ledig i lagringsminnet etter at jeg har slegt inn ca 50 kontakter fra Outlook med moderat mengde info. Dermed er det ikke plass til noen ringetoner med respekt for seg selv.. Vet det finnes en alarm som du kan stille inn, men husker ikke hvor jeg så denl. Bruker alarmen slik som den er med en "flyalarm" lyd, fungerer udmerket. Jeg fant også ut at jeg kan bruke recurring task i kalenderen. Det er egentlig ganske praktisk da man enkelt kan endre eller slette èn instans av den uten å påvirke de etterfølgende. Jeg skal leke litt med dette, men hvis noen har tips til ålreite applikasjoner så fyr løs. Mener bestemt at det var en side som het http://www.modaco.com , er vel verdens største side for smartphones, så hvis de ikke har det der, finner du det ikke 5871156[/snapback] Hmm, får bla gjennom det de har der da - finner alltid noe fornuftig som jeg ikke visste jeg trengte før jeg ser det Endret 5. april 2006 av enden Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 1mb ledig? Jeg har grunninstallasjonen, pluss 2-3 programmer og 5-6 ledige ringetoner. Tror jeg ligger på 18-19mb ledig plass? :unsure: Du kan også legge ringetonene på minnekortet, sålenge det er i "samme mappe" (navnet/struktur altså). Kan plage litt på msn hvis du vil : [email protected] Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Hmm, jeg har 17,95MB lagringminne jeg. Resten er brukt til Programminne. Det er mulig telefonen er tweaket litt for å yte best mulig Jeg ser at brukt programminne når kun grunnapplikasjonen min brukes er rundt 30MB. Kan fordelingen mellom lagrings- og grunnminne endres av brukeren? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Tror den justerer seg automagisk Lenke til kommentar
oddity Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg bruker alarm manager http://www.airfagev.com/downloads1.asp?id=156 , men du kan ikke sette dag eller dato for alarmen... RJV tone setter ( http://www.airfagev.com/downloads1.asp?id=115 ) lar deg bruke hvilken fil som helst som ringetone (den kan ligge der du vil på telefonen).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå