phax Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 morn, en kompis klarte og herpe den bærbare pc'n sin litt, det er altså den dingsen der man stikker inn laderen som er knekt av. regner med det burde gå og bare lodde den på plass igjen, men trenger litt hjelp til og finne ut hvordan i helsike den skal sitte på.. legger ut et par bilder av den avknekte delen og der den skal på plass i pc'n. håper noen klarer hjelpe. kan komme med flere bilder hvis det trengs. på forhånd takk. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 nevermind, fant ut. da var det bare å lære seg og lodde. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Søk på hardware.no så finner du en loddeguide. Og er det en mac han har? Synes jeg kan se det på bildet Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Har mac den strømpluggen da? Jeg tror heller det er en ECS G556, disse har ein lei uvane med å løsne akkurat i det punktet der. Lykke til med å lodde det griseriet. Det tror jeg du kan trenge hvis du skal nedi der med fars 25W gampedigre loddebolt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Søk på hardware.no så finner du en loddeguide. Og er det en mac han har? Synes jeg kan se det på bildet 5871596[/snapback] Er ikke en mac nei, tror kpolberg hadde rett. Har mac den strømpluggen da? Jeg tror heller det er en ECS G556, disse har ein lei uvane med å løsne akkurat i det punktet der. Lykke til med å lodde det griseriet. Det tror jeg du kan trenge hvis du skal nedi der med fars 25W gampedigre loddebolt. 5871632[/snapback] ja vi får se hva jeg får til! hvis det er et vanlig problem så kan jeg egentlig ta det opp med multicom og høre hvor mye de skal ha for og fikse det! ser ikke så veldig vrient og lodde egentlig, men så var det jo det og få det solid nok da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå