Gå til innhold

Erstatter for iPod Video. Noen som kommer?

Anbefalte innlegg

Overskriften ble litt rotete i og med at jeg ikke kunne ha den lengre. Det jeg lurer på er om det kommer noen telefoner i nær framtid som kan fungere bra som en iPod Video erstatter, ergo at den fungerer bra som mp3-spiller (har støtte for en del filformater, støtte for minnekort og nok internminne), og at den har stor nok skjerm til at du kan se en episode av "Alle elsker Raymond", "The OC" eller "The Simpsons" uten å få vondt i øynene.

Hadde egentlig tenkt å kjøpe mobil i nær framtid, men jeg fikk reparert iPod'en min så da haster det ikke like mye lengre.

Om den har EDGE er det flott.

Haakon :cool:

EDIT: Byttet ut et ord med et annet :)

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det tar nok litt tid før telefonene kommer med stor nok disk til at man gidder å bruke den som en MP3 spiller og telefon, nå bruker de fleste en ekstern MP3spilelr i tillegg til mobil med MP3 spiller. (tenker da på SE W800)

Jeg trodde jo ikke at det skulle være så vanskelig å lage disse telefonene med harddisk/ flashbasert minne etc for det kan jo umulig være størrelsen det kommer an på når vi ser hvor liten Ipod NANO er. Nå ser vi jo at Apple er på vei med en telefon som ser dritlekker ut, blir spennende å wse hvor mye minne de presser inn i den telefonen.

Lenke til kommentar
Overskriften ble litt rotete i og med at jeg ikke kunne ha den lengre. Det jeg lurer på er om det kommer noen telefoner i nær framtid som kan fungere bra som en iPod Video erstatter, ergo at den fungerer bra som mp3-spiller (har støtte for en del filformater, støtte for minnekort og nok internminne), og at den har stor nok skjerm til at du kan se en episode av "Alle elsker Raymond", "The OC" eller "The Simpsons" uten å få vondt i øynene.

Hadde egentlig tenkt å kjøpe mobil i nær framtid, men jeg fikk reparert iPod'en min så da haster det ikke like mye lengre.

Om den har EDGE er det flott.

Haakon :cool:

EDIT: Byttet ut et ord med et annet :)

5868897[/snapback]

tviler på at apple kommer med en fullblods eple-mobil noen gang..:no: eller har du lest noe jeg har gått glipp av?

Lenke til kommentar

Hei.

Amobil.no skriver også om mp3-spillere, men bærbare mp3-spillere har en egen forumseksjon som ligger på en annen del av forumet enn det som tilhører amobil. Forstår at det kan være forvirrende, og tråden flyttes til riktig seksjon.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Generelt sett har ikke mobiltelefoner stort større skjermer enn iPoden. Dessuten vil du aldri kunne matce iPoden i minne.

Det ryktes jo om en neste generasjons iPod. Om den er like rundt hjørnet er ikke jeg ikke sikker på. Hvis den ser noe i nærheten av dette hadde den jo vært knall for ditt formål.

800px-1fullipodav.jpg

Lenke til kommentar

Nokia N91 har vel mye av det du etterspør.

4GB harddisk med god MP3 spiller. Bra lyd synes jeg. Jeg er førøvrig lydfreak. Video har den også. Fulgte med mange konsertklipp fra G3 konserten.

Dessuten alt det andre 3G, edge, Wlan, kamera osv osv.

Det er riktignok forskjell på 60GB og 4GB, men det er likevel langt mer enn tidligere mobiler og det synes jeg er topp. :thumbup:

Endret av PalWare
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...