Gå til innhold

Bra popup blokkering prog?

Anbefalte innlegg

Hei..

Igår, da jeg lastet ned cs cheats (hehe.. fikk de ikke til å funke da) ble hele maskinen annerledes.. Jeg får uønskede popups konstant, og flere programmer har lagt seg inn i maskinen uten at jeg ville det (chatteprog., vær prog.. ol)

Skikkelig irriterende med popupa HELE TIDA!

(mulig denne er postet på feil sted:p)

Så, har noen link til gratis popup prog eller lignende, som kan lastes ned fra nettet? :cry:

-2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei..

Igår, da jeg lastet ned cs cheats (hehe.. fikk de ikke til å funke da) ble hele maskinen annerledes.. Jeg får uønskede popups konstant, og flere programmer har lagt seg inn i maskinen uten at jeg ville det (chatteprog., vær prog.. ol)

Så, har noen link til gratis popup prog eller lignende, som kan lastes ned fra nettet?  :cry:

-2

5868710[/snapback]

Bruker du Internett Explorer? Last ned Mozilla Firefox gratis her Har aldri hatt noen pop-up problemer med det.

Eller du kan laste ned ZoneAlarm

;)

Lenke til kommentar

Kjør noen antispyware programmer som Spybot og Ada-Aware, se hva de finner og bytt nettleser til Opera eller Firefox.. Det pleier som regel å hjelpe..

Det høres veldig ut som om du har fått et eller annet ulumskt inn på maskinen og det bør du helst bli kvitt så fort som mulig..

Det smarteste du kan gjøre er å laste ned Spybot og Ada-Aware og kjøre dem etterhverandre et par ganger, invister så i et bra antivirus program, hvis du ikke har det.. kan selv anbefale Nod32 og Norton antivirus.. en firewall ala Zonealarm er heller ikke å forakte.

Lenke til kommentar
Hei..

Så, har noen link til gratis popup prog eller lignende, som kan lastes ned fra nettet?  :cry:

-2

5868710[/snapback]

Last ned Avast anti virus programmet.

Det er det beste "gratis" antivirus programmet på markedet.

Du kan bruke det fritt for 4 måneder og da får du en reg melding som du kan drite i eller gå videre med( det er gratis å regge seg) og du kan uansett bruke programmet videre gratis i 14 måneder til neste melding. Avast har også 64 bit støtte og kommer med web shield firewall greier og mye rart. Det fine er at det er ikke noe tull slik som med system mechanic etc.

Dette funker faktisk. Nod32 er genialt bra men synes Avast folka fortjener kred.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...