Gå til innhold

Meninger om filmen The Boondock Saints og The Boondock Saints II: All Saints Day


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Planen var først å kjøpe utgaven fra Scanbox (svensk utgave) ettersom coveret der, etter min mening, er mye mer snasent. ^^

 

Etter å ha sett på bildene derimot, ble jeg mer interessert i 20th Century Fox

(Unrated Special Edition)-utgaven. Spørsmålet er bare hvor jeg får tak i de. Takk for linken, forresten. :)

 

Edit: Ser på kontrast og detalj-gjengivelse i utgaven fra 20th Century Fox og der er den merkbart bedre. Lysforholdene er litt dårligere, men dette går det an å stille på, selvsagt. :)

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
  • 2 år senere...

Da mener jeg at det var på tide å få opp denne tråden igjen ettersom 2ern er på vei og har allerede blitt lansert i USA.

 

Tanker og forventinger til oppfølgeren Boondock Saints All Saints Day?

 

La til en trailer til Boondock Saints II: All Saints Day

 

Se filmen hos Youtube

 

Kan noen si meg tittelen og artistene til sangene som spilles i denne trailern? Litt nyskjerrig på det.

 

Spoiler Alert:

De første 5 minuttene av filmen Boondock Saints II: All Saints Day:

 

Se filmen hos Youtube

 

Vil gjerne også vite sangen i den siste her også.

 

EDIT: Fant ut hva sangen het i den siste. Ty Stone-Line Of Blood om noen andre lurte.

Endret av 666=TRIPPLE-SEX
Lenke til kommentar
Jeg syntes første film er ekstremt oppskrytt. Enkelt og greit så prøver den å være altfor kul, men feiler.

 

Traileren til nr. 2 får meg ikke akkurat til å ville se denne filmen. Ser ut som en B-film som drar det enda lengre.

 

Hvor mener du at første filmen feiler? For mye action? Jeg synes første film er god underholdning og en helt grei handling og når det gjelder nr.2 Nightkeeper...hvordan kan du dømme en film etter å bare sett trailern?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...