Dorian Gray Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Dear "your name", Thank you for your email. I read it and it was very good. Continue buying my products. Sincerely, Britney Spears <3 Lenke til kommentar
geebs Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Nå tok det riktignok 2-3-4 uker før jeg fikk svar da, så trur helt og holdent at han svarte sjøl liksom . Får jo lov å håpe ^^. Virka vaffal sånn utifra svaret hans forhold til det jeg skreiv. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det må jo være fra T.D, han elsker jo oppmerksomhet og forguder seg selv. Sikker på at han har et eget Troy Duffy-alter i klesskapet. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Kan det tenkes at noen film skapere allerede har tenkt å lage en oppfølger av denne filmen? I og med at det er sagt tidligere at reggisøren begikk sosialt selvmord og dermed never in this lifetime vil få penger nok til å finansiere den? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Kan noen forklare mer i detalj hva hans sosiale selvmord går ut på? Stod ikke tilstrekkelig med informasjon på Wikipedium, syns jeg. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 The Boondock Saints er en UTROLIG sær film. Noen ser på det som en møkkråtten B-film, andre, som meg, forguder Troy Duffy og filmen hans.At han har skapt så utrolig mye fra så og si ingenting er... utrolig. Som sagt, filmen er veldig sær og om man liker den eller ei kommer helt ann på individet. Søstrene mine har alle sett den og syns lite om den, jeg og kompisene mine ser den et par ganger i måneden, gjerne sammen. 6798062[/snapback] Denne filmen er vel omtrent like "sær" som å kjøpe grandiosa med kjøttdeig og løk kontra classic. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Filmen er knallgod. Samholdet mellom de to brødrene er fascinerende, og faren dems? Han er temmelig heftig da kan man si. Liker best den scenen der de plafrer ned den russiske mafiatoppen og edderpå tuller med kompisen. Favorittsitat i filmen: "What do we need the fucking rope for?" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Kan noen forklare mer i detalj hva hans sosiale selvmord går ut på? Stod ikke tilstrekkelig med informasjon på Wikipedium, syns jeg. 7046204[/snapback] Det jeg har fått med meg var hans ekstreme arroganse, som til slutt gjorde at ingen orket ham mer. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg må se denne filmen, så kan jeg snakke om den her :!: Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg må se denne filmen, så kan jeg snakke om den her :!: 7050603[/snapback] Det råder jeg deg til, fordi dette er en av de beste filmane i verden som noen gang er laget. Slår i hvertfall The Godfather Triology ned i støvlane i hvertfall. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 ...for de har mye med hverandre å gjøre Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Jeg må se denne filmen, så kan jeg snakke om den her :!: 7050603[/snapback] Det råder jeg deg til, fordi dette er en av de beste filmane i verden som noen gang er laget. Slår i hvertfall The Godfather Triology ned i støvlane i hvertfall. 7087463[/snapback] Du er så uber-spammer "Randy" (velger å ikke bruke irl name), du sier noe på forumet her, og mener noe annet irl. Haha, du elsker jo Gudfaren-filmene din sopp. Endret 17. oktober 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg må se denne filmen, så kan jeg snakke om den her :!: 7050603[/snapback] Det råder jeg deg til, fordi dette er en av de beste filmane i verden som noen gang er laget. Slår i hvertfall The Godfather Triology ned i støvlane i hvertfall. 7087463[/snapback] Du er så uber-spammer "Randy" (velger å ikke bruke irl name), du sier noe på forumet her, og mener noe annet irl. Haha, du elsker jo Gudfaren-filmene din sopp. 7088012[/snapback] Lol, jeg har aldri sett gudfaren filmane en gang fordi at det har slått meg at de er så fattige at de ikke er verdt og se, men for deg "Nightkeeper" anbefaler jeg et saftig døgn med Boondock Saints filmen som du kjører om og om igjen til du får det inn i hjernen at det er the best movie ever made. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vent litt, har jeg skjønt dette riktig? Du mener at Boondock Saints slår Gudfaren ned i støvlene, men du har ikke sett Gudfaren-filmene? Schmart. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Har bare fått somla meg til og få sett Gudfaren 3 og etter min mening så var ikke den veldig mye å skryte av akkurat, så da antar jeg at Gudfaren 1 og 2 er av samme "ypperste" kvalitet og derfor mener jeg da at Boondock Saints er bedre en The Godfather Triology. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Gudfaren 3 suger, forgjengerne er x antall ganger bedre. Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Synes virkelig denne filmen var latterlig dårlig. Nå har jeg en spesiell smak, og jeg vet det er veldig mange som liker den, så jeg skal ikke si noe på det. Det var bare ikke min greie. Ble altfor mye machbullshityippiekayayemotherfucker for min del, uten noen som helst form for spenning. Gi meg mer, dette sugde susp. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Synes virkelig denne filmen var latterlig dårlig. Nå har jeg en spesiell smak, og jeg vet det er veldig mange som liker den, så jeg skal ikke si noe på det. Det var bare ikke min greie. Ble altfor mye machbullshityippiekayayemotherfucker for min del, uten noen som helst form for spenning. Gi meg mer, dette sugde susp. 7091131[/snapback] "Latterlig dårlig" Hmm kan ikke si at du har så veldig god film smak da, men men det er jo min mening, btw det er the best action movie ever made. Noen som er uenig i det? lol Lenke til kommentar
merkur Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Filmen er ikke dårlig, heller ikke den beste ever etter min mening. Men en ganske bra film Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Merkur: Hvilken film mener du da er så utrolig mye bedre enn denne filmen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå