Gå til innhold

Meninger om filmen The Boondock Saints og The Boondock Saints II: All Saints Day

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
The Boondock Saints er en UTROLIG sær film. Noen ser på det som en møkkråtten B-film, andre, som meg, forguder Troy Duffy og filmen hans.

At han har skapt så utrolig mye fra så og si ingenting er... utrolig.

Som sagt, filmen er veldig sær og om man liker den eller ei kommer helt ann på individet. Søstrene mine har alle sett den og syns lite om den, jeg og kompisene mine ser den et par ganger i måneden, gjerne sammen.

6798062[/snapback]

Denne filmen er vel omtrent like "sær" som å kjøpe grandiosa med kjøttdeig og løk kontra classic.
Lenke til kommentar

Filmen er knallgod. Samholdet mellom de to brødrene er fascinerende, og faren dems? :cool: Han er temmelig heftig da kan man si.

Liker best den scenen der de plafrer ned den russiske mafiatoppen og edderpå tuller med kompisen.

Favorittsitat i filmen: "What do we need the fucking rope for?"

Lenke til kommentar
Jeg må se denne filmen, så kan jeg snakke om den her :!:

7050603[/snapback]

Det råder jeg deg til, fordi dette er en av de beste filmane i verden som noen gang er laget. Slår i hvertfall The Godfather Triology ned i støvlane i hvertfall.

7087463[/snapback]

Du er så uber-spammer "Randy" (velger å ikke bruke irl name), du sier noe på forumet her, og mener noe annet irl. Haha, du elsker jo Gudfaren-filmene din sopp.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Jeg må se denne filmen, så kan jeg snakke om den her :!:

7050603[/snapback]

Det råder jeg deg til, fordi dette er en av de beste filmane i verden som noen gang er laget. Slår i hvertfall The Godfather Triology ned i støvlane i hvertfall.

7087463[/snapback]

Du er så uber-spammer "Randy" (velger å ikke bruke irl name), du sier noe på forumet her, og mener noe annet irl. Haha, du elsker jo Gudfaren-filmene din sopp.

7088012[/snapback]

Lol, jeg har aldri sett gudfaren filmane en gang fordi at det har slått meg at de er så fattige at de ikke er verdt og se, men for deg "Nightkeeper" anbefaler jeg et saftig døgn med Boondock Saints filmen som du kjører om og om igjen til du får det inn i hjernen at det er the best movie ever made.

Lenke til kommentar

Synes virkelig denne filmen var latterlig dårlig. Nå har jeg en spesiell smak, og jeg vet det er veldig mange som liker den, så jeg skal ikke si noe på det. Det var bare ikke min greie.

Ble altfor mye machbullshityippiekayayemotherfucker for min del, uten noen som helst form for spenning. Gi meg mer, dette sugde susp.

Lenke til kommentar
Synes virkelig denne filmen var latterlig dårlig. Nå har jeg en spesiell smak, og jeg vet det er veldig mange som liker den, så jeg skal ikke si noe på det. Det var bare ikke min greie.

Ble altfor mye machbullshityippiekayayemotherfucker for min del, uten noen som helst form for spenning. Gi meg mer, dette sugde susp.

7091131[/snapback]

"Latterlig dårlig" Hmm kan ikke si at du har så veldig god film smak da, men men det er jo min mening, btw det er the best action movie ever made.

Noen som er uenig i det?

lol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...