SideburnsKongen Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Hei, idag skulle jeg plasere en etch av denne typen.. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=S...MDA642&mcat=c79 Men tenkte ikke over at den skulle plasseries innvendig, så den er liksom litt feil vei den nå.. Hva kan jeg gjøre får å fjerne den / ta den bort, uten mye riper og slikt på plexi`en..? Edit: Vil varmt vann funke? Går det ann å få fiksa så jeg får brukt den på andre sia? Endret 4. april 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Hei.. Når jeg tar hånda ned på mitt kabinett og føler litt på min etch så sitter den på utsiden.. så det går.. men du har jo fått den feil vei.. hmm tror overklokking.no som det het før i tiden hadde en artikkel om dette.. kanskje det står noe der.. søk litt rundt du.. men skulle tru at når den har satt seg så sitter den! du får sikkert fjernet den med litt tukt og makt, men det kan fort bli mindre pent! Endret 4. april 2006 av mr.nauz Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 hmm, varmt vann da, fjerner bare vifta jeg har der, så tar jeg veldig varmt vann, så burde vel det gå av.. Eller? Andre som har noen meninger? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 hmm, varmt vann da, fjerner bare vifta jeg har der, så tar jeg veldig varmt vann, så burde vel det gå av..Eller? Andre som har noen meninger? 5868809[/snapback] hmm varmt vann.. kanskje noe salo.. (fjerner ikke det fett ol veldig bra?).. er ikke sikker.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Virker som om jeg får den av nå.. Uten vann, er bare et klistremerke som sitter, men blir ingen steder etter jeg har fjernet som blir stygt.. Kommer til å gå over noe salo elns etterpå.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Bare gå over med isoroanol eller noe med alkohol så får det det bort på null komma niks! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Bare gå over med isoroanol eller noe med alkohol så får det det bort på null komma niks! 5868945[/snapback] Da prøver jeg det, fått bort mye, men ikke alt.. Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Hårføner, er det ikke det man pleier å bruke til sånt? Og til håret da... Endret 5. april 2006 av Sjulimann Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Fått av alt nå, men er litt rester og litt smått igjen, men går over med no grier etterpå.. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Mulig jeg husker feil nå, men vil ikke isopropanol gjøre at plexiglasset blir sprøere, og evt. sprekker etterhvert? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Har fått av alt, og gått over med ayax elns, og jif.. Blei greit resultat.. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Citrus Solvent kan du bruke neste gang Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Citrus Solvent kan du bruke neste gang 5951222[/snapback] Håper ikke det blir noe neste gang da.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Haha!.. Tipper det er surt å ikke klare å etche riktig! HAHA! EID! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Haha!..Tipper det er surt å ikke klare å etche riktig! HAHA! EID! 5969143[/snapback] Han klarer det nok, bare han gjorde det feil denne gangen. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Hadde en annen etch på et annet kabinett, men der gjorde det ikke noe om etch`en var på feil side, så ikke dumt ut liksom, men her var det skrift og greier, så blei liksom litt dumt.. Tenkte liksom ikke over det.. Men skal nok feste den riktig neste gang ja.. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå