heck Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Har noen dokumenter i papirform som jeg gjerne skulle ha redigert litt på. De er i sin tid skrevet i word. Noen som vet om noe program som gjør at man kan få teksten inn i et skriveprogram og redigere den? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hei! Omnipage er vel et slikt program, men jeg aner ikke hva det koster. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Teater Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg er ganske sikker på at den funksjonen er lagt inn i så å si samtlige skanner programvare, sikker på at du ikke alt har det? Ellers følger noen linker…. …lykke til… SimpleOCR freedownloadscenter Og som efikkan nevnte så klokt Omnipage Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Det følger ikke OCR-programvare med alle skannere. Omnipage er derimot et veldig klokt valg. Det skal også nevnes at skannere leveres med veldig stor forskjell i kvaliteten på OCR-programvaren. Alt etter behov og pris med andre ord.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå