jhg Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hei. Er det noen som har et godt tips til Kabinett med USB og Audio på toppen? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Er veldig fornøyd med mitt kabinett og har det du vil ha + Firewire. LINK Lenke til kommentar
Gomleet Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Har ikke CM Stacker noe sånt i den øverste brønnen? Lenke til kommentar
jhg Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Er veldig fornøyd med mitt kabinett og har det du vil ha + Firewire. LINK 5868587[/snapback] Dette kabinettet er visst gått ut, får ikke tak i det. Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Har ikke CM Stacker noe sånt i den øverste brønnen? 5868636[/snapback] Helt korrekt! CMStacker har et panel på toppen (du kan flytte det akkurat som du vil) med AV/PÅ-knapp, reset, Mic, Phones, USB og Firewireinnganger. med vennlig hilsen Han Derre Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Thermaltake Tsunami er kabinettet du leter etter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Thermaltake Tai-Chi har USB på toppen, men det er kanskje noe dyrt. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Thermaltake Tsunami er kabinettet du leter etter 5876697[/snapback] Enig der, har sjøl lillebroren Soprano, samme greiene på toppen.. Knall fornøyd.. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Coolermaster Wave har en luke midt oppå maskinen med usb, firewire og lyd inn og ut. Har dette kabinettet til kona sin maskin Selv har jeg Stacker kabinettet. Men forskjellen er at Stackeren har porten øverst i front, mens Wave kabinettet har det midt oppå. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Cooler Master Stacker 830 Sølv/Sort, Aluminium http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313972 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå