Sluven Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Tyggis er det beste jeg kommer på Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Det som tar mest på er det suget jeg får i magen, helt jævli.... Men når jeg holder på med noe så går det greit, men nå jeg sitter med pcen '' som nå'' er suget på sitt værste. Nei må ut å finne på noe. Men dette går brillefint. :!: Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Tips:Happy Ending - røykeslutt! Resultatene av en stor undersøkelse foretatt av testinstituttet Synovate viser at nesten 70% (68,8) av dem som sluttet med Happy Ending fortsatt var røykfrie etter 6 måneder. Informasjon som viser seriøsiteten til dette røykesluttprogrammet: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Bak Happy Ending står et team av norske forskere og eksperter innen røykeslutt, atferdspsykologi og informasjonsteknologi, ledet av professor Pål Kraft ved Universitetet i Oslo. Han er professor i psykologi og har tidligere bl. a. vært styreformann i Statens Tobakkskaderåd og forsker innen røykeslutt ved Verdens Helseorganisasjon (WHO) i Geneve. Happy Ending er støttet av Norges Forskningsråd og samarbeider med Sosial- og Helsedirektoratet. Programmet markedsføres av Happy Ending as, som holder til i Forskningsparken i Oslo og ledes av Harald Schjelderup-Lund. Happy Endings fagråd har bestått av: Professor, dr. med Serena Tonstad. Professor, dr. med Per Bakke. Professor, dr. med. Inger Torhild Gram. Professor, dr. philos Jostein Rise. Professor (emeritus), dr. philos Per Schioldborg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå