V-by Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Ja, Nå er jeg så lei av å være blakk hele tiden, pga all ryken jeg røyker, og som alle vet så er ikke røyk billig... Og det er da sikkert noen her som selv en gang har sluttet med fysaken, og jeg trenger litt hjelp med å komme igang... Jeg vil slutte med alt som heter nikotin, altså ikke begynne å snuse istedet for å røyke. Jeg har så lett for å kjøpe meg en tipakning om morgenen å, når jeg får lyst på... Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 når du slutter å røyke blir du sånn her: "I can’t remember the last time I’ve seen my own eyes Or the color of my skin Do you know what it’s like to feel ugly all the time?" -Ikke slutt. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Men det var da et forferdelig bra tips, ATi-Radeon! Har ingen veldig gode tips sjøl, men foreslår du ringer en røyketelefon eller no.. Hvis du virkelig vil slutte klarer du det nok, handler bare om å ha viljestyrke! Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Jeg sluttet søndag kveld. Har ikke hatt noen nikotin siden, og dette er den lengste perioden jeg har vært nikotinfri på 4 år. Pleide vanligvis å ha en prell under leppa fra jeg stod opp til jeg la meg og i tillegg sigge en del i helgene. Jeg har faktisk ganske stress med å slutte. Kjennes omtrent som man er sulten 24/7, rastløs og irritabel. Det værste suget går vistnok over etter 3-4 dager. Gleder meg! Jeg har bedt gutta jeg deler kåk med bare være forberedt på en grinete kompis i noen dager. I tillegg har jeg kjøpt sykt mye frukt og en del gulerøtter. Utrolig digg å knaske noe søtt, og hvis det i tillegg er sunt så slipper man en stor weightgain grunnet usunn munching. Beste tipset jeg kan gi deg er rett og slett å la være. Det er ikke værre enn å bare slutte, viljestyrke er alt. Endret 4. april 2006 av Sneakerholic Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Ikke tillat deg festrøyking, være-med-ut-i-friminutt-røyking, helgerøyking eller noe i den duren. Slutt på dagen, og ikke rør dritten igjen. Begynn å tren, bruk mere tid på lekser, kom deg ut blandt folk, ha sex med horer og spis masse frukt. Da tror jeg du klarer å slutte. Si også til kompisene dine at de får lov til å slå deg med spade hvis de ser deg røyke. Det samme gjelder hvis det lukter røyk av deg, så hold deg unna de som røyker. Kast alle askebegre og lightere. Kjøp en 20-pakk og knekk alle sigarettene mens du brøler DØ DIN DRITT for hver du knekker. Kast disse knekte sigarettene i en pose og gå til en eng hvor du graver de ned. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Ikke tillat deg festrøyking, være-med-ut-i-friminutt-røyking, helgerøyking eller noe i den duren. Slutt på dagen, og ikke rør dritten igjen. 5870229[/snapback] Delvis enig, jeg mener at man helst skal holde seg lengst unna mulig du kan komme alt som har med røyk å gjøre en stund, sånn at du ikke har noe annet valg enn å slutte. Har prøvd et par ganger selv, men alltid gått skeis fordi jeg ikke har vilje nok til å gjøre noe med det, samt det er andre i huset som røyker, så nå har jeg gitt opp med å prøve selv, for jeg vet alltid gjør noe halvhjerta om jeg har valget til det, og prøver heller å få andre til å slutte samtidig. Og der sa jeg noe annet ja, en kompis e.l. som slutter samtidig kan vel også hjelpe. Edit: Ofc, det er mye enklere å slutte hvis du ikke har noe liv i det hele tatt og kan fjerne deg fra verden en stund ^^; Endret 5. april 2006 av arthoz Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Skal starte i dag! fra nå! Og når jeg er på skolen får jeg hele tiden spørsmål om å være med ut å røyke, men jeg skal prøve å stå imot fristelsen Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Skal starte i dag! fra nå!Og når jeg er på skolen får jeg hele tiden spørsmål om å være med ut å røyke, men jeg skal prøve å stå imot fristelsen 5870349[/snapback] Lykke til! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 når du slutter å røyke blir du sånn her:"I can’t remember the last time I’ve seen my own eyes Or the color of my skin Do you know what it’s like to feel ugly all the time?" -Ikke slutt. 5868935[/snapback] Men jeg vil ikke ha KOLS blitt så skremt av det i det sisste... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 når du slutter å røyke blir du sånn her:"I can’t remember the last time I’ve seen my own eyes Or the color of my skin Do you know what it’s like to feel ugly all the time?" -Ikke slutt. 5868935[/snapback] Men jeg vil ikke ha KOLS blitt så skremt av det i det sisste... 5870453[/snapback] bestemora til ei vennine her kols, hun er IKKE som som de i reklamen. De overdriver vist, eller tar de med verste kolsen i verden. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Si også til kompisene dine at de får lov til å slå deg med spade hvis de ser deg røyke. Det samme gjelder hvis det lukter røyk av deg, så hold deg unna de som røyker. 5870229[/snapback] Jeg sa det, men jeg måtte springe å røyke på samme tid. Ikke praktisk. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) når du slutter å røyke blir du sånn her:"I can’t remember the last time I’ve seen my own eyes Or the color of my skin Do you know what it’s like to feel ugly all the time?" -Ikke slutt. 5868935[/snapback] Men jeg vil ikke ha KOLS blitt så skremt av det i det sisste... 5870453[/snapback] Be vennene dine hviske "kooolllsss" bak deg, om du ser ut som du har lyst på røyk. Lærerinnen vår har en sønn, som ikke er begeistret for at hans mor røyker. Han har oppfordret oss til å gjøre akkurat det (Kanskje ikke til så mye hjelp, men du får ha lykke til med å bli kvitt dævelskapen likevel ) (Merk at sønnen er voksen, og jobber som vikar på skolen vår) Endret 5. april 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Da er dagen nesten omme... Vanlige dager ville jeg ha røyket minst 4 sigg iløpet av dagen, men suget ble stort i dag, og det startet med et filtertrekk som jeg fikk av en, smakte drit. Litt seinere fikk jeg et trekk av ei veninne, det eneste jeg har røkt. Skal prøve å gjøre det bedre i morgen Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Hver gang du tar deg en røyk, stumper du den på undersiden av armen din Eller på innsiden av låret ditt Endret 5. april 2006 av kt600 Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg sluttet selv å røyke for 1 måned og to dager siden Grunnen til å slutte var litt variert, men fant ut en tirsdag kveld at "nå er det nok" , stumpet røyken og har ikke tatt et trekk siden. Var litt stress de første dagene, men nå merker jeg ikke noe særlig til det. Det største problemmet mitt var ikke nikotinsuget, men vanen! Dersom jeg ikke hadde noe å gjøre så røykte jeg....og jeg røykte en god del! Jeg bestemte meg for å slutte og gjøre det til en så liten sak som mulig. Sa til meg selv flere ganger at nå har jeg sluttet og så lett var det. Jeg spiste mye grønnsaker og tyggi i begynnelsen og jeg spiser merkbart mer. Når det er sagt så føler jeg meg topp. Smak og luktesans er kraftig forbedret. Jeg er mer våken på en måte. Før var det et helvete å våkne, men nå våkner jeg før klokka en time tidligere enn vanlig. Det viktigste av alt er selfølgelig at guttungen min slipper røyklukt og pauser i øst og vest der fatteren må ha seg et magadrag kt600 sitt tips virket jo veldig effektivtt Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Nå har jeg ikke røyka, siden je tok de trekkene i går, og kjenner at jeg har lyst på, og at jeg har lyst på noe med sukker i, og jeg er nossågæli rastlaus hvor kommer all denna energien fra?? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 jeg var sjukt rastløs og gal selv, selv om du kanskje ikke har trent på en stund, ta på deg joggeskoa og bein deg en runde rundt kvartalet, evt gå en lengre tur, det hjelper. Jeg inntok nikotin sist på søndag kveld. Nå begynner suget helt klart å forsvinne helt! Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg hadde ei tante som røyka konstant fra hun var 13 til 70. Så en dag bestemt hun seg for at dette var tåpelig, og hun visste at det ikke om til å funke å trappe ned, så hun slutta. Helt. Synes det beviser godt at det er fullt mulig å slutte å røyke hvis en har nok viljestyrke. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 noen burde nesten komme med noen horror bilder Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Det du skulle ha gjort er å få FLERE til å røyke, slik at prisen på tobakk etterhvert er nødt til å gå ned! Røykeslutt er feigt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå