Gå til innhold

Anbefaler utestengelse hvis dobbelposting forekommer

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-09-28 12:24, skrev TheMatrix:

Det dumeste jeg har hørt på lenge. Hva er da poenget med diskusjonsforum ? En gigantisk faq. ville da hvert det vi satt igjen med.

Man må iblant lurer på motivasjonen hos enkelte her når de skal stenge ute alt og alle som ikke passer inn i deres lille forum vereden.

:sad:

Har du i det hele tatt lest gjennom denne tråden? Virker ikke sånn, du har ikke skjønt hva jeg mener.

Du får lese over.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig med TheMatrix her, og når LasseAndreK driver å utbasuner sin avsky mot at flere spør samme spørsmål uten å søke, så klarer han kun å paste en link til søke motoren til forumet :

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...est=1&replies=6

Synes de skyter seg i foten når de klager på dobbel posting, så klarer de å ha 2 av 7 poster i en thread uten å være i nærheten av topic, men skal angripe andre og hevde seg selv. Synes slik misbruk av forumet burde medføre til respons fra Moderatorer.

[ Denne Melding var redigert av: zup på 2002-09-28 13:04 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-27 21:56, skrev LasseAndreK:

Det jeg mener med "dobbelposting" er at den samme tråden kommer igjen, og igjen, men med ny forfatter!

Hver dag finner du alltid et spm. som f.eks. "nettverket funker ikke", eller "kan ikke koble meg til nettverk". Disse emmnene har jo vært oppe tusen ganger før. Hvorfor klarer ikke folk å bruke
søk
funksjonen, for å skjekke om de finner noe der?

Kan hende at jeg tar i litt når jeg sier utestengelse, men det er vel mest voksene folk som er innom forumet, de burde jo ha, ikke mye, men i allefall litt IQ?

Et annet godt poeng er jo også at ingen gidder å svare på spm. (som kommer igjen)

Bare et lite innspill fra en bruker som begynner å bli trøtt på giddalause voksene mennesker.

PS: Denne posten er ment for å provosere, så bare kjeft på meg:)

Jeg gidder ikke å bry meg om sånne ting vanligvis... men gjenta etter meg LASSE..

JEG ER EN STOR IDIOT....

gjenta dette et par hundrede ganger inni deg selv¨.....

Lenke til kommentar

Jeg synes det virker som om folk er mer enig enn det kan se ut som ut fra den opphissede stemningen her :smile:

Slik jeg tolker det er de fleste enig i at:

1: Folk bør bli flinkere til å benytte søkefunksjonen

2: Det er allikevel ingen grunn til ikke å besvare enkle sørsmål som burde vært søkt på

Ergo: Besvar spørsmålet, eller link til svaret på forumet, og gi høfflig beskjed om at søkefunksjonen burde vært brukt.

Dersom enkelte personer alikevell gjentagende ganger utfører slike "dobbeltpoteringer" kan det kanskje være på sin plass med "tillsnakk" fra en moderator?

(I slike tilfeller bør moderator varsles, med god dokumentasjon vedlagt kan han avgjøre hvorvidt vedkommende har brutt retningslinjene punkt 7 eller 3)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-27 21:56, skrev LasseAndreK:

Det jeg mener med "dobbelposting" er at den samme tråden kommer igjen, og igjen, men med ny forfatter!

Hver dag finner du alltid et spm. som f.eks. "nettverket funker ikke", eller "kan ikke koble meg til nettverk". Disse emmnene har jo vært oppe tusen ganger før. Hvorfor klarer ikke folk å bruke
søk
funksjonen, for å skjekke om de finner noe der?

Kan hende at jeg tar i litt når jeg sier utestengelse, men det er vel mest voksene folk som er innom forumet, de burde jo ha, ikke mye, men i allefall litt IQ?

Et annet godt poeng er jo også at ingen gidder å svare på spm. (som kommer igjen)

Bare et lite innspill fra en bruker som begynner å bli trøtt på giddalause voksene mennesker.

PS: Denne posten er ment for å provosere, så bare kjeft på meg:)

Man trenger jo kun å spørre dem pent om de kan slette posten da! :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-28 13:28, skrev Cueball:

Ergo: Besvar spørsmålet, eller link til svaret på forumet, og gi høfflig beskjed om at søkefunksjonen burde vært brukt.

Her er tydeligvis en som har skjønt poenget med forumet, å hjelpe andre..

Synes dette svaret kan stå som fasit på hele problemstillingen.

For øvrig var vel mlwirak innspill en god ide.

PS! Håper jeg slipper å se flere slike "overlegne" poster her i fremtiden. :wink:

Lenke til kommentar

For å virkelig provosere litt:

Jeg tror det største problemet er at enkelte har gjort forumet til sin egen lille private verden, og nærmest bor her 24t i døgnet (t.o.m. etter å ha vært på fest?).

Da er det også naturlig å begynne å irritere seg over alt og alle, akkurat som i et parforhold.. :wink:

Lenke til kommentar

"Well spoken" Rusmusa! Er noen alvorlig sjalu "kjærester" som skal styre forum og ha en mening om alt. Den meningen er sikkert rett i deres verden, men dette er et public forum hvor man tildels har yttringsfrihet ut i fra retningslinjene.

Men lese det gjør vi :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...