peps Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 heihei. System: Windows XP Professional (SP2) 6x160GB Harddisker ABIT NF7 Hovedkort AMD Athlon 2800+ CPU 1,5 GB RAM NVIDIA GeForce FX 5900 Ultra Vannkjøling Det første først: Når jeg starter opp pcen, ser det ut til at den starter på vanlig vis, men da "Windows XP"logoen kommer opp går den i det uendelige. Jeg må da trykke på resetknappen slik at det kommer opp valg om man vil starte maskinen med "Last Known Good Configuration" Jeg må alltid velge denne for at det skal funke. Da jeg er inne, og klikker på min datamaskin så er det kun to harddisker som kommer opp (C: og D:). Etter en halvtimes tid kommer plutselig 2 harddisker til helt uten videre. Da popper også opp tilkoblede ting som ekstern harddisk osv. Det mangler fortsatt 2 harddisker som jeg aldri har fått vært inne på, de kommer aldri opp. De funka før, men etter nytt hovedkort så skjer dette. En annen liten ting er at pcen er egentlig litt treig til å være så rask. Det som gav meg hakeslep var at den lagget på spill som GTA San Andreas. Må jo være et eller annet som ikke er helt riktig? Hvorfor denne oppstarten? Hvorfor tar det lang tid før harddisker kommer opp, og hvorfor er det 2 som ikke kommer opp i det hele tatt? Noen som vet? Takk Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hei! Kanskje det hjelper om du legger inn Windows på en annen disk? Kjør windows update. Fjern virus og spyware på pcen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå