m0g1e Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) XFX GeForce FX5200 256MB DDR PCI: (IKKE PCI-E!) Trenger et program som kan teste stabiliteten, og evt feil ved det. Har store problemer med OpenGL etter at jeg hadde tørket det for litt støv idag. Har satt det inn i en annen PCI-port, så kanskje det er noe av grunnen, men jeg synest det virker merkelig at det fungerer fint på alt annet. Prøvd 5 forskjellige drivere fra nvidia som jeg alltid har brukt og går fint. Kan det være minnebrikkene som er noe feil ved? Klarer å kjøre CS 1.6 f.eks i i D3D, men ikke OpenGL. Takker for alle forlsag! Endret 4. april 2006 av nollie Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Funnet prblemet. Var minnebrikkene som var feilstilte! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 minnebrikkene på skjermkortet? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hadde de for høy klokkefrekvens eller temperatur kanskje? Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Nei, ikke til skjermkort! RAM-brikkene. 2GB kit PC4000 OCZ E.B brikkene. Kjørte dem på 259 Mhz 3-3-2-8 som jeg antok skulle være stabilt etter en time memtest86.. Noe ufornøyd når jeg hører om folk som er helt på 266Mhz med de samme timingsa.. Helt nede på 236 Mhz nå midlertidig til jeg har tid til å klokke mere... Endret 5. april 2006 av nollie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå