Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Axxion GPS-374, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Trur jeg ville godt for en TomTom eller Garmin gps til rundt 3500kr istedenfor axxion. Litt å sette seg inn i og umulig å oppdatere kart er min erfaring ihvertfall. Tross det så finner den frem når den først får kontakt med satelittene.

Lenke til kommentar

Takker for svar!

Jeg kjøpte faktisk en axxion, men så skulle jeg putte i billaderen, og da svartnet det for den. Jeg leverte den inn, og fikk en ny.

Så skjedde det samme med den jeg fikk, og da ville jeg bare ha pengene tilbake. Mitt råd: Styr unna axxion!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Takker for svar!

Jeg kjøpte faktisk en axxion, men så skulle jeg putte i billaderen, og da svartnet det for den. Jeg leverte den inn, og fikk en ny.

Så skjedde det samme med den jeg fikk, og da ville jeg bare ha pengene tilbake. Mitt råd: Styr unna axxion!

6196362[/snapback]

Har prøvd 3 axxion gps navigasjon, 2 av dem funket fint og bra..... ene hadde defekt bil lader, fikk ny!

:D

Lenke til kommentar

Har selv en Axxion GPS-374, og den fungerer perfekt, og det har den gjort i flere måneder og land.

Eneste som plager meg er at de som har programmet lovet å gi ut detaljert kart over østeuropa i mars / april, men er enda ikke kommet noen, så bruker bare et simpelt vegkart over østeuropa som jeg lasta ned fra internett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...