Memphis88 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hei! Jeg lurte på om det er noen som har erfaringer med Axxion GPS-374 navigasjonssystem? Jeg finner svært lite informasjon om den på internett, så derfor bestemte jeg meg for å spørre her. Takker for svar Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Hmm, ingen som har noen erfaringer? Noen som kan anbefale en helt enkel GPS da? Lenke til kommentar
torandres7 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Trur jeg ville godt for en TomTom eller Garmin gps til rundt 3500kr istedenfor axxion. Litt å sette seg inn i og umulig å oppdatere kart er min erfaring ihvertfall. Tross det så finner den frem når den først får kontakt med satelittene. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Ville heller gått for denne eller denne. Mye mer fleksibel, oppgraderbar, anvendelig og i det heletatt mye bedre. Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Takker for svar! Jeg kjøpte faktisk en axxion, men så skulle jeg putte i billaderen, og da svartnet det for den. Jeg leverte den inn, og fikk en ny. Så skjedde det samme med den jeg fikk, og da ville jeg bare ha pengene tilbake. Mitt råd: Styr unna axxion! Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Takker for svar! Jeg kjøpte faktisk en axxion, men så skulle jeg putte i billaderen, og da svartnet det for den. Jeg leverte den inn, og fikk en ny. Så skjedde det samme med den jeg fikk, og da ville jeg bare ha pengene tilbake. Mitt råd: Styr unna axxion! 6196362[/snapback] Har prøvd 3 axxion gps navigasjon, 2 av dem funket fint og bra..... ene hadde defekt bil lader, fikk ny! Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Har selv en Axxion GPS-374, og den fungerer perfekt, og det har den gjort i flere måneder og land. Eneste som plager meg er at de som har programmet lovet å gi ut detaljert kart over østeuropa i mars / april, men er enda ikke kommet noen, så bruker bare et simpelt vegkart over østeuropa som jeg lasta ned fra internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå