Gå til innhold

beste skjermkort til max 1500,-

oddis89

Anbefalte innlegg

lurer på hva beste skjermkort til rundt 1500kr er.

mitt gamle geforce fx 5600(256mb, nvidia.) begynner å dra litt på årene og nå som age of empires III og oblivion og spill som det er kommet ut begynner det å slite hvis jeg drar grafikken over medium på 1024x768 oppløsing. er jo forsåvidt greit men digg med skikelig grafikk og høye oppløsninger :p

EDIT: vil helst handle på komplett. og kortet må være agp 8x har ikke pci-e :(

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal ikke bruke alt for mye på denne pc'en. nytt system om noen månder uansett.

har sett på Sapphire Radeon X1600PRO og Sapphire Radeon X800GTO har hørt mye bra om sapphire radeon kortene litt lyst til å prøve dem.

Sapphire Radeon X800GTO er litt dyrere men er det bedre?

har også sett på 512mb versjonen av x1600pro tror noen at jeg har bruk for så mye minne? det koster det samme som X800GTO da.

har gått opp til 1500 nå da. kjekt men foreldre som er lette å manipulere. :p

Lenke til kommentar
Jeg ville nok leita litt på bruktmarkedet, for 1000 ståler er ikke mye å legge i et skjermkort til Oblivion.

5874399[/snapback]

hehe skal ha litt av et system for å kjøre oblivion på max har jeg hørt. kommer kort til på alt jeg da med treg ram og tregt hovedkort OSV. maskina er snart 2år gammel så den er utgått og vel så det. soket 478 også så ny prossesor koster en formue + at det største man får er vel "bare" 3,2. (jeg har 2,8 :p)

noen månder så skal jeg prøve meg på AMD maskin fått lite sansen for INTEL etter denne maskina. savner min gamle AMD 1000mhz den var kraftig azz. elkjøp pc tilogmed. hadde faktsik dette skjermkortet(fx5600) på den og :p

men da blir det x800gto. bestiller når jeg kommer hjem sitter på en annens maskin nå :p

og btw er gått opp til 1500 nestor :p

Lenke til kommentar

jaura kortet er montert(i går :p) har ingen prolemer med most wanted eller age of empires 3 på fullt.

blir spennende å se hvor høyt jeg kan dra fragikken før det gir seg når jeg får tak i oblivion. :p kortet har jo gode klokke muligheter da :p.

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...