Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hei! Er i ferd med å kjøpe en Hydrolift X-17 og har noen spørsmål angående båten. FAKTA: MOD: 1997 Motor: 175 HK Mercruiser vannjet 1: Jeg har hørt at det skal være et problem med olje-pumpen i disse motorene, stemmer dette? 2: Hva er sånn ca bensin-forbruket til denne båten? Har sikkert flere spørsmål på lur....... Har du en erfaring med Hydrolift X-17 vær så snill gi et lite vink Vennligst begrunn dine meninger... På forhånd takk! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Ingen som har noen tanker om denne båten?? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Trådens aller siste bump Lenke til kommentar
paroa Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Eneste jeg vet er at noen venner av meg krasjet en sånn en for 2 år siden, så pass på og ikke kjøre på full gass mens du svinger brått fra side til side! Da faller man ut også kjører båten en runde rundt Øen før den treffer land og tilslutt ender sin ferd i et båthus med en masse flammer og en stor eksplosjon... Ellers så er den vel ganske fin som ungdomsbåt.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Steikje gardiner! Takk for din erfaring ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå