ulvenett Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Får ikke til å motta mail med outlook 2003 så lenge Norton Internet Security er aktivert, står bare å henger helt til den timer ut, men straks jeg deaktiverer NIS så går alt smertefritt. Dette er problemer som har meldt seg i det siste. Litt uvist da det startet da jeg ikke bruker outlook så mye, men går mer over til det nå. Noen som har vært borte i noe lignende. Har drive å dillet litt med den derre Windows genuine notification greia i det siste, kan det eventuelt ha noe med den å gjøre. har prøvd å avinstallere den, men den henger også bare da den kommer til punktet med å få tilgang til diverse prosesser. noen som vet noen annen måte å få den slettet på enn bare å kjøre fjern programvare kanskje. på forhånd takk Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hei, ta opp nis og gå inn på personlig brannmur, velg konfigurer og gå inn på programm fliken. Der kan du se om outlook er blokkert eller ikke. Hvid det er det, så endre det til tillat og da burde outlook funke Lenke til kommentar
Dr S Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg hadde dette problemet for en stund tilbake, det jeg måtte gjøre da dette skjedde automatisk etterhvert, var å prøve å endre på NIS instillingene, men ofte gikk ikke dette fordi NIS klikket, og "hang" i evigheter. Så da ble det uinstall og reinstall,. Men nå bruker jeg ikke NIS i det hele tatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå