norris99 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 driver å skal kjøpe ny pc, er det noen som har erfaring på hvilke webshopper som er linux vennlige ? med det mener jeg shopper som ikke tvinger på deg en windows lisens, som har litt kompetanse på linux dvs vet litt om hvorvidt forksjellig hardware funker under linux osv Lenke til kommentar
Teroedni Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 driver å skal kjøpe ny pc, er det noen som har erfaring på hvilke webshopper som er linux vennlige ? med det mener jeg shopper som ikke tvinger på deg en windows lisens, som har litt kompetanse på linux dvs vet litt om hvorvidt forksjellig hardware funker under linux osv 5867875[/snapback] Det finns ikkje so langt eg veit:/ Er det ferdig pc eller skal du bygge pcen sjølv? Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) driver å skal kjøpe ny pc, er det noen som har erfaring på hvilke webshopper som er linux vennlige ? med det mener jeg shopper som ikke tvinger på deg en windows lisens, som har litt kompetanse på linux dvs vet litt om hvorvidt forksjellig hardware funker under linux osv 5867875[/snapback] Det finns ikkje so langt eg veit:/ Er det ferdig pc eller skal du bygge pcen sjølv? 5867930[/snapback] Hva mener du med at det ikke finnes ? Service og kometanse er jo opp til hver kundebehandler og hver webshop. Det trådstarter trenger er en webshop der de har kompetanse på linux og ikke en linuxwebshop EDIT: Til trådstarter: Hva om du bare sjekker litt opp i linux-forumet og får hjelp der. Endret 4. april 2006 av Plexiglass Lenke til kommentar
norris99 Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 takk for svar. har bygd en del pcer selv før men føler ikke at jeg er helt oppdatert når det gjelder det siste, dvs pci express, amd 64x2 etc så tenkte å bruke en online pc bygger sak jeg spør i linux forumet jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå