tralala2k Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hei... noen som vet om det er noe som heter "Nedgraderingsgebyr" hos ngt? Jeg hadde egentlig 6.5mbit fra de, men fikk aldri mer enn 2-3... så ringte å klagde, så mente de at jeg bodde for langt unna sentralen og ikke kunne gi meg mer en 2.9mbit, så de satte abm-type til ngt classic(3.5mbit men får bare 1.5 ). Skal de ha betaling for det? Nedgraderingsgebyr er på 300,- søkte på google, og fant ikke noe om Nedgraderingsgebyr på adsl:S takker for svar:D Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Sitat frå NGT.no: Nedgradering av hastighet 300,- Oppgradering av hastighet 0,- Det herskar vel liten tvil om at NGT heller vil at kundane skal oppgradere enn nedgradere. Kan ikkje forstå at ein nedgradering skal koste NGT meir enn ein oppgradering. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Vil tror at ettersom atdet er NGT som nedgraderer deg, og ikke du selv som gjør det vil du neppe bli fakturert for det. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Når NGT ikkje kan levere det produktet som du betaler for er det ganske urimelig at du må betale for nedgraderinga. Det nedgraderingsgebyret som NGT har trur eg gjelder berre der kunde nedgraderer av egen vilje og ikkje på leveransesvikt. F.eks at ein har 2 Mbit men trenger det ikkje og vil heller ha 1Mbit-linje. Då vil det utløyse nedgraderingsgebyret, ikkje i ditt tilfelle. Om det havner eig gebyr på rekninga di ville eg ha klaga, då dei faktisk ikkje har levert det du har betalt for. Lenke til kommentar
tralala2k Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Ringte seff inn og klagde... og fikk fjernet det gebyret... men fikk en annen beskjed, der de sa at jeg ikke få NGT classic(bor 2564 m fra sentralen), men får heller NGT basic(1.5)haha... får vel bytte internetleverandør da... men takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå