Gå til innhold

Instalere programmer til D600E fra PC?

Anbefalte innlegg

Hallo!

Går det ann og instalere programmer til Samsung D600E fra PC med USB-kabel?

Prøvde og instalere opera fra mini.opera.com ell no sånt fra mobilen, men det kom bare instalasjons feil etter en stund.

så ja, går det ann? isåfall how?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ang Opera Mini går det an å laste ned via wap, ved å søke på google. Funker helt fint!

5867579[/snapback]

har prøvd og lasta det ned med WAP, men det kommer bare instalasjonsfeil når jeg skal instalere det...

Lenke til kommentar
Jeg har samme problem!.. Er d non der ute som vet noe om dette?!?! Frustrerende å ikke kunne installere f.eks Opera Mini skikkelig.. Alstå, når jeg starter programmet, så er blir skjermen hvit.. that's it..  :thumbdown:

5870709[/snapback]

Har du D600E eller? vet ikke om med eller uten edge har noe å si, men kan hende siden jeg har D600E og får det til å funke helt fint

Lenke til kommentar
Jeg har samme problem!.. Er d non der ute som vet noe om dette?!?! Frustrerende å ikke kunne installere f.eks Opera Mini skikkelig.. Alstå, når jeg starter programmet, så er blir skjermen hvit.. that's it..  :thumbdown:

5870709[/snapback]

Har du D600E eller? vet ikke om med eller uten edge har noe å si, men kan hende siden jeg har D600E og får det til å funke helt fint

5895480[/snapback]

Hei :)

Jeg har nå fått Opera Mini til å fungere på min D600 (uten edge) Jeg installerte den med engelsk språk istedet, og vips! så funket det helt perfekt :cool: merkelig....

For de som har D600 uten EDGE, og har lyst på EDGE, tast *#4777*8665# i standbye-modus.

Trykk på "EGPRS MultiSClass" på menyen som kommer opp og velg "MultiSklasse 10"

Så går man inn på "GPRS-Innstilling", og trykk på "EGPRS-modus" :) Jeg har gjort d, og wappen på mobilen min er nå mye raskere! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...