Ng Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Går det ann og plugge en vanlig ekstern harddisk til xbox'n? Lenke til kommentar
Octomannen Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Nei, ikke per idag. Det kommer ikke til å bli noen offesiell støtte for dette, da må det noe form for hardware hack til.. Lenke til kommentar
Ng Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Nei, ikke per idag. Det kommer ikke til å bli noen offesiell støtte for dette, da må det noe form for hardware hack til.. 5867567[/snapback] Men bør man kjøpe seg harddisk eller ha minnekort? og kommer det større harddisker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Pr. idag - kjøp harddisk. Så har du 20GB (~12GB du kan bruke, 8GB settes av til swap, system, Xbox-emulering etc.) istedet for 64MB. Da kan du jo faktisk bruke XBox Live Marketplace. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jo, du kan bruker harddisker til xbox360 men boxen har noen tommelregler der : du må bruke et usb 2.0 adapter og harddisken må være formatert i FAT32. Den vil bli sett som et "portable device", hvor du kan hente bilder og musikk i fra. Lei av denne påstanden så jeg testet dette selv for en kunde der jeg jobber. Han ville ha ny x360 fordi han ikke fikk det til. Men jeg har dog ikke fått testet ut om man kan lagre ting på den som save games og ting fra xbox live. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Minnepenner funker... Kjøp en minnepen som støtter flash kort så kjøper du 4Gig flashkort... Men du kan ikke lagre saves eller noe på den da... ikke bruke live heller, så når jeg tenker meg om er HDD'en mye bedre... Lenke til kommentar
Ng Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Jo, du kan bruker harddisker til xbox360 men boxen har noen tommelregler der : du må bruke et usb 2.0 adapter og harddisken må være formatert i FAT32. Den vil bli sett som et "portable device", hvor du kan hente bilder og musikk i fra. Lei av denne påstanden så jeg testet dette selv for en kunde der jeg jobber. Han ville ha ny x360 fordi han ikke fikk det til. Men jeg har dog ikke fått testet ut om man kan lagre ting på den som save games og ting fra xbox live. 5870123[/snapback] De harddiskene som er formatert i fat32 kan man bruke de til og save osv? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Han sier selv at han ikke vet. Er mange som har sagt at det ikke vil funke til saves osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jo, du kan bruker harddisker til xbox360 men boxen har noen tommelregler der : du må bruke et usb 2.0 adapter og harddisken må være formatert i FAT32. Den vil bli sett som et "portable device", hvor du kan hente bilder og musikk i fra. Lei av denne påstanden så jeg testet dette selv for en kunde der jeg jobber. Han ville ha ny x360 fordi han ikke fikk det til. Men jeg har dog ikke fått testet ut om man kan lagre ting på den som save games og ting fra xbox live. 5870123[/snapback] De harddiskene som er formatert i fat32 kan man bruke de til og save osv? 5870328[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå