LtdEdFred Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Heisann. Jeg vil at siden min skal bruke samme frames (left og top) til alle sub sidene. Hva må jeg velge for at en link i venstre frame skal åpne siden i høyre frame?(Nå har jeg valgt "_blank") (Eks: Ved at du trykker på f.eks "Counterstrike" hos [- Slimnet -] så skal den siden åpnes i den svarte framen hvor det står "Hello and welcome to my homepage...." Skjønte dere det? Håper det. _________________ MSI K7T 266Pro2 m/AMD Athlon XP 1700+ Western Digital Caviar 40GB 7200RPM (FAT32), 512DDR NVidia GeForce 3 Ti 200 64MB DDR Chieftec Dragon DX-01SL-D Win XP og Avidi 512 kbit [ Denne Melding var redigert av: Baltazar på 2002-09-27 21:32 ] Lenke til kommentar
Neo Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Dersom rammen til høyre heter f.eks hoved, så lager du følgende link: <a href="etllerannet.html" target="hoved">wifpjw</a> Lenke til kommentar
rbreivi Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Target jeg sier bare target hvorfor ikke se på kildekoden på en side som har disse egenskapene og så finner du <a href="http://www.rcg.no" target="main">Rickard</a> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå