Athlon Power Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Hei har fått meg ADSL og tenkte at jeg kunne lage meg en ftp server. Hvordan gjør jeg dette. Jeg har fast ip via routeren min hvis dette gjør saken lettere. BobboZ Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Hei! Det vil være lettare å hjelpe deg om du oppgir kva opperativ system du bruker :wink: Eg vil anbefale servu til win0S og ftpd til Linux. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 det ligger en ftp server i win2k server. jeg bruker den! funker som faen... heh Lenke til kommentar
50z Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 G6 er en av de bedere, seriøst bedre en den i w2k Lenke til kommentar
Pop Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 G6 og BulletFTPserver er bra. ServU har litt mange sikkerhetshull. Mange av dem er omtalt på ulike siter på nettet. Bare søk. -P- Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Quote: Jeg har fast ip via routeren min hvis dette gjør saken lettere. Har du da ekstern ip eller bare fast intern lan-ip? I sistnevnte tilfelle må du route porten som ftp-serveren kjører på (default 21) i routeren til din maskin, f.eks. 192.168.0.2 Personlig så har jeg brukt G6/Bulletproof og Serv-U 3.x, synes de begge er bra - G6 er nok i utgangspunktet noe lettere å skjønne, bedre design muligens, men jeg synes at Serv-U virker mer stabilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå