Gå til innhold

Bare mennesker som får orgasme?

Killerquo

Anbefalte innlegg

Til de som måtte mene at orgasme er en fysisk greie: Dette er feil. Orgasme utløses i aller høyeste grad psykisk. Man kan ikke tvinge noen til å få orgasme, selv ikke med kraftig "skyts" som high-tech e-stim/tens-enheter[*]. Man er pent nødt til å mentalt ville komme for å oppnå en orgasme. Derimot kan akkurat det der være svært ubevist, og dermed er det mulig å oppleve at det er påtvunget selv om det i realiteten strengt tatt ikke er.

Når det er sagt, for de aller fleste er man nødt til å bli fysisk stimulert for å komme i "den rette stemningen" og dermed oppnå en orgasme, selv om det er fult ut mulig uten noen form for fysisk stimulering (krever "litt" trening).

[*] For de ukjente på dette området. E-stim/tens-enheter stimulerer kjønnsorganer (og andre områder man måtte føle for) med korte, hyppige elektriske støt (type lav-volt og lav ampere). Det kan gjøre j.....g vondt (derfor brukt som "tortur" i BDSM-miljøet), men brukt riktig kan også være noe av det mest deilige, for ikke å si den mest deilige opplevelsen ever. Forøvrig verdt å merke seg at det ikke akkurat er for pyser og/eller de med svakt hjerte samt at det ikke er direkte ufarlig (les: en smule fordel at du veit hva du holder på med. Man løper blant annet litt risiko for å få merker (type svimerker) som både kan klø, svi og gjøre vondt selv ved bruk av "idiotsikre" enheter).

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt OT kanskje, men jeg Kom til å tenke på noe da jeg leste denne tråden her. Jeg har hørt at mennesker er de eneste dyra som har sex face to face. Alle andre kjører doggystole el. lignende. Det har vel kanskje også noe å gjøre med at menneske-sex er mer psykisk? Øyekontakt og greier liksom. Hva tror dere om dette?

Lenke til kommentar
Litt OT kanskje, men jeg Kom til å tenke på noe da jeg leste denne tråden her. Jeg har hørt at mennesker er de eneste dyra som har sex face to face. Alle andre kjører doggystole el. lignende. Det har vel kanskje også noe å gjøre med at menneske-sex er mer psykisk? Øyekontakt og greier liksom. Hva tror dere om dette?

6349996[/snapback]

1. "mennskene er de eneste dyra som..." :hmm: :!:

2. Øyekontakt? What? Doggy ftw :tease:

Lenke til kommentar

6349996[/snapback]

Vi er vel stort sett de eneste som har mulighet. Vi går liksom på to, ikke på fire ;)

Lenke til kommentar
Vi er vel stort sett de eneste som har mulighet. Vi går liksom på to, ikke på fire ;)

6350419[/snapback]

So? Firbente kan legge seg på rygg og skræve akkurat som oss vel? :p

6358292[/snapback]

Men nå må det vel sies at det er svært få som legger seg på rygg. Sepsielt med tanke på at det bare er mennesker og delfiner som gjør det for nytelse.. Resten gjør det for det praktiske... Og by the way.. Correct me if I'm wrong.. youre ikke delfiner det "face-toface" også? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...