Shikaru Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 hmm.. puler ikke kaninen bare for morro da?? 5867914[/snapback] De humper ihvertfall fort som juling :!: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 At orgasme er psykisk? Har du noengang hatt orgasme? Så klart er en del av opplevelsen i hodet, men opplevelsen er til de grader fysisk også. Det er en av to grunner til at vi puler. At det er digg, og at vi formerer oss. Det er spesielt en aperase i tillegg til oss som har seg for moro skyld. Husker ikke hva den het... 5867269[/snapback] Har sett en filmsnutt av en stamme Dvergsjimpanser som puler dagen lang, alt er pulbart, incest, homse osv. Det hevdes i dette programmet at denne stammen hadde mist interne stridigheter. Når agressjonene bygde seg opp så løste dem det ved å knulle hemningsløst. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Satt og klappa katta mi i stad, og hu vrei og mol og klorte vennlig og alt det der. Så tenkte jeg plutselig: kan dyr få orgasme slik mennesker får det? Tross alt er jo orgasme psykisk (?) for mennesker i det minste, og i teorien burde det til og med være mulig å meditere seg frem til orgasme på en eller annen måte...tror jeg Jaja, tenkte da på dyr og orgasme når jeg så katta vri seg i velvære. Ingen kjønnsorganer berørt av verken meg eller henne (for de som forestilte seg dette ), og tror heller ikke dette er noe som kan kalles orgasmisk for pusen, siden hun ofte oppfører seg sånn. Tror vel også generelt sex hos dyr ikke fører til noen orgasmisk følelse? Da igjen tenker jeg på sædløsning hos hannene...disse må jo få en orgasme, må de ikke? Ser allikevel ikke ut som hunnene generelt sett vrir seg i lykke og herlighet på discovery o.l. iallfall Helt forvirret jeg please, solve my problem! 5867226[/snapback] 1. Katterunker2. Delfiner kan få orgasmer. Aper også. 5867451[/snapback] Best reply ever! Vil tro de fleste pattedyr iallefall? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Det er observert både katter og hunder som kiler/koser/slikker seg selv til orgasme. Altså mye det samme som onani blant mennesker. Lenke til kommentar
Daye.04 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 hmm.. puler ikke kaninen bare for morro da?? 5867914[/snapback] Tviler litt på det... Men det er uansett (ganske ihvertfall) vitenskapelig bevist at det bare er emnnesker og delfiner som puler for nytelse.. resten gjør det fo formering.. Og jo, jeg tror nok at dyr er så smarte at de gjør det brae for formering, og ikke bare fordi (hvis det gjørd det) det frister. Det liker rett og slett i instinktet. Det er bare et rituale.. Noe man gjør... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Er vel egebtlig kun mennesker (...og apekatter) som nyter sex. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Så vidt det er meg kjent så kan tisper få orgasme... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Er vel egebtlig kun mennesker (...og apekatter) som nyter sex. 6325081[/snapback] jepp !.......... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Å fy faen. Sleipt glis på han der da! Lenke til kommentar
Daye.04 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Nei, seriøst.. Delfiner også Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Er vel egebtlig kun mennesker (...og apekatter) som nyter sex. 6325081[/snapback] Etter det jeg har hørt gjelder det for delfiner også. Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 tvile sterkt på at orgasme kan bli utløst reint psykisk hmm men dunno om dyr kan få orgasme trudde bare di humpa for å få kidz Lenke til kommentar
Daye.04 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 tvile sterkt på at orgasme kan bli utløst reint psykisk hmm men dunno om dyr kan få orgasme trudde bare di humpa for å få kidz 6325435[/snapback] Ja, de fleste gjør det.. Men det er bare delfiner som gjør det for pleasure Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 tvile sterkt på at orgasme kan bli utløst reint psykisk 6325435[/snapback] Jo det kan det. Har lest om at folk kan få orgasme i søvne utan fysiske bevegelser. Om du i den tilstanden har lettare for å få orgasme veit eg derimot ikkje. Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 her e carmen electra sitte på ein stol og er på vei mot orgasme.... dette er jo me fysisk berøring (orgasme av ein stol:O) alt e mulig http://www.break.com/index/carmenelectra.html Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Vibrerande stol ja, vibrasjonar i underlivet skal fint klare å framkalle orgasme. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Litt OT, men skjer det noe "fysisk" inne i kroppen når man får orgasme? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Frigjøres hormoner, gjør det ikke? Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Det er observert både katter og hunder som kiler/koser/slikker seg selv til orgasme. Altså mye det samme som onani blant mennesker. 5873248[/snapback] Jepp. Monsen som bodde hos oss brukte å ligge på gulvet og sleike seg på pilten. Så så du hele pusen skalv og mjauet, så vaska han seg, og begynte på ny. Han kunne holde på en 10-15 omganger før han var ferdig Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Tja var visst sagt non ganger dette Endret 17. juni 2006 av Best0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå