StIFfmasT Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hei. Jeg lurer på om min skjerm passer til dette skjermkortet: MSI GeForce 7600 GS. Det kortet har to sånne "store" kontakter, mens min skjerm har en sånn liten, ala den ene som er på dette skjermkortet. Må jeg ha ny skjerm før jeg kjøper meg nytt skjermkorte eller? Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Ja, du tenker på en VGA-kobling(den lille, den store er DVI). Det følger med VGA-DVI adapter når du kjøper nytt skjermkort. Så det skal gå greit Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Ah. Takk for raskt og godt svar;) Dette hjalp meg virkelig Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Ingen årsak. Men er ikke 100% sikker på at det følger med en sånn adapter. Men hvis ikke så kan det kjøpes. Fulgte med mine to siste skjermkort. Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Ok. Satser på at det følger med. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 er standard tilbehør VGA til DVI adapter på alle skjermkort nå Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 OK. Fint at jeg slipper kjøpe ny skjerm, startet og få litt nerver;) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Følger det ikke med adapter, så får du kjøpt det til ca 50,- på Clas Ohlson, Elkjøp o.l. Både komplett.no og netshop.no har slike adaptere til under 100,-. Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Ok, jeg har ikke clas ohlson her i nord, men elkjøp har jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå