vaffelkak Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg har sittet hele dagen å klødd meg i hue pga. dette. Når jeg viser siden, postes formen en gang for hvær overskrift!! Hva kan jeg gjøre for å unngå dette? Her er koden: <html> <body> <?php include('mysql_connect.php'); $chat = mysql_query("SELECT * FROM nyheter"); while ($rad = mysql_fetch_array($chat)){ ?> <form method="get" action="<?php echo $PHP_SELF ?>"> <select name="overskrift"> <option><?php echo ("<p>".$rad["overskrift"]."</p>"); ?></option> </select> </form> <?php } ?> </body> </html> Jeg er litt færsk på dette , så jeg hadde satt pris på om noen kunne ha lagt ut redigert kode, slik at jeg bare kan paste det inn Takker Lenke til kommentar
0lav Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Du må ha alt det andre utenfor while-løkka , slik: <html> <body> <form method="get" action="<?php echo $PHP_SELF ?>"> <select name="overskrift"> <?php include('mysql_connect.php'); $chat = mysql_query("SELECT * FROM nyheter"); while ($rad = mysql_fetch_array($chat)){ ?> <option><?php echo ("<p>".$rad["overskrift"]."</p>"); ?></option> <?php } ?> </select> </form> </body> </html> Lenke til kommentar
vaffelkak Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Du må ha alt det andre utenfor while-løkka , slik: <html> <body> <form method="get" action="<?php echo $PHP_SELF ?>"> <select name="overskrift"> <?php include('mysql_connect.php'); $chat = mysql_query("SELECT * FROM nyheter"); while ($rad = mysql_fetch_array($chat)){ ?> <option><?php echo ("<p>".$rad["overskrift"]."</p>"); ?></option> <?php } ?> </select> </form> </body> </html> 5867197[/snapback] Supert, dette funka. Takker så mye for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå