anderse_zne Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hei. I dag kjøpte jeg meg en vga kabel til min xbox 360. Så kan jeg bruke min lcdflatskjerm som jeg bruker til dataen på xboxen. (Grunnen til dette er at jeg har en gammel tv som ikke er en hdtv, derfor dårlig bilde når jeg kobler i xboxen.) Etter litt så oppdaget jeg at det ble ganske slitsomt å bytte xbox 360 vga kabelen og vga kabelen til dataen hele tiden. Derfor lurte jeg på om det fantes en slags switch hvor jeg kunne stappe i xboxen og dataen og skjerm, så jeg bare kunne bytte mellom dataen og xboxen med en bryter. Finnes dette og er det dyrt? Finnes det en annen måte å løse problemet på? En litt shabby skisse her åssen jeg tenker Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Eg er fullt med på ka du meiner, og finner dette irriterende i lengden sjøl Hadde vert flott med lit innputt her. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hmm... nå lure eg på noe... LCD skjermen min har 2 innganger... VGA og DVI... PC-en er koblet i DVI og hvis jeg kobler XBOXEN til VGA så vil det kanskje gå? Så lenge eg ikkje har begge slått på samtidig! Noen vet om det går? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Ja du har jo to innganger,så det skulle vel funke max Lenke til kommentar
anderse_zne Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Hmm... nå lure eg på noe... LCD skjermen min har 2 innganger... VGA og DVI... PC-en er koblet i DVI og hvis jeg kobler XBOXEN til VGA så vil det kanskje gå? Så lenge eg ikkje har begge slått på samtidig! Noen vet om det går? 5867230[/snapback] Det kan funke det.. ser ingen grunn til at det ikke skal funke. Si ifra om du får det til da Lenke til kommentar
bas Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Ikke no problem, så lenge du har pc'n koblet på DVI og xboxen på VGA inngangen på skjermen så funker det smukt.Har det koblet på akkurat samme måten selv, bare som regel et tastetrykk på skjermen for å velge kilde. Endret 4. april 2006 av bas Lenke til kommentar
anderse_zne Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 men for oss som ikke har skjerm med DVI da? bare standard VGA? har vi noen mulighet for et raskt bytte? Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 clas olson selger en switch. Den er stor og stygg, men den gjør jobben. koster ca 200 Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Clas Ohlson eller Biltema har vanligvis det du trenger for slikt Og ja... det med VGA og DVI på samme skjerm fungerer helt topp! Lenke til kommentar
anderse_zne Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 clas olson selger en switch. Den er stor og stygg, men den gjør jobben. koster ca 200 5869392[/snapback] Okai. Sett litt på sidene til Clas Ohlson, men finner ingen switch.. Jeg som er blind? http://www.clasohlson.no/ Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Velg datatilbehør og så dataomkobler. Er ikke helt sikker på om denne er akkurat hva du ser etter. I følge beskrivelsen takler den ikke mer enn 800x600 i oppløsning. Clas Ohlson sin varebeskrivelse: Mus, tastatur og monitoromkobler, 2-veis for PS/2 og HD15F kontakt. Manuell omkobler. Tilkobling HD15F for monitor, PS/2 (MD6F) for mus og PS/2 (MD6F) for tastatur. Maks. bildeoppløsning 800x600 pixel. Størr. 153x130x68 mm. Endret 5. april 2006 av Mr. Bridger Lenke til kommentar
anderse_zne Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Velg datatilbehør og så dataomkobler. Er ikke helt sikker på om denne er akkurat hva du ser etter. I følge beskrivelsen takler den ikke mer enn 800x600 i oppløsning. 5871299[/snapback] Den løser jo problemet, men er uaktulet siden den ikke greier mer enn 800x600.. Da kan jeg likså godt ha spilt på tven Noen som vet om noe annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå