christian232 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 www.dagen.no Der har de en vote som er ganske morsom. Gjør som meg og overbevis nettredaktøren om at leserne er ganske så liberale! Stem: Må tillates! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Stem: Må tillates ? Stemmer det jeg vil jeg takk. Synes det burde være lov, men hvorfor skal man gjøre det ? Er jo bare for å lage faenskap, og på det grunnlag bør det ikke tolereres. Er nok ufred i verden fra før. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Kunne ikke brydd meg mindre om papir ble brent... Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Tåpelig påfunn av Jespersen.. Jeg er ikke kristen selv, men jeg har forståelse for at kristne reagerer ganske negativt at folk brenner den hellige boka dems. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Tåpelig påfunn av Jespersen.. Jeg er ikke kristen selv, men jeg har forståelse for at kristne reagerer ganske negativt at folk brenner den hellige boka dems. 5868492[/snapback] Delvis enig. Jespersen er vanligvis utrolig artig, men å provosere folk på den måten var egentlig mer unødvendig enn morsomt. Var ett litt for desperat forsøk etter min mening. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Husker under Mohammed oppstyret var det mange kristne som mente at vi brukte bare vår ytringsfrihet, mens her reagerer de kraftig. Hvor er logikken? Har jeg lyst til å brenne en bibel, skal jeg fint få lov til det uten noen problemer. Jeg driter i om noen synes at det er blasfemi. Vår verden har kommet såpass langt at de religiøse må tåle at deres religion blir tråkket på. Ned med religion og kristendommen Stemte må tillates Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Vi har tråder om dette i politikk-forumet vårt, der kan man diskutere dette . Denne er feilpostet og stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg