AmdTommy Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Hei, har 2x7800GT kort som begge klarer over 500 på core å over 1200 på minne.. men dette er hver for seg, har klokka veldig lite sli systemer å har hørt at når man kjører SLI så klokker det dårligere.. jeg gidder ikke teste enda før jeg har fått vannblokk på begge korta, enda en psu ( 2x mist 500W) å jeg skal voltmodde dem (lodding) Endret 4. april 2006 av AmdTommy Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 komme med teorier ihvertfall Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Ta en titt over på forumene til xtremesystems.org du, der får du nok mye bedre hjelp til denne typen emner. Personlig har jeg ingen erfaring med SLI-klokking, men ser ingen grunn til at de skal klokke betydelig dårligere. I såfall er det nok kun småbugs, som sikkert er løsbart med litt tweaking. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Du trenger ikke å lodde for å voltmodde et 7800GT. Jeg anbefaler at du tar en titt i denne tråden, hvor overklokking av 7800GT forklares grundig og oversiktlig. Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Du trenger ikke å lodde for å voltmodde et 7800GT. Jeg anbefaler at du tar en titt i denne tråden, hvor overklokking av 7800GT forklares grundig og oversiktlig. 5934022[/snapback] jeg har biosmodda de.. men jeg skal voltmodde for å få mest mulig ut av dem.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hei, har 2x7800GT kort som begge klarer over 500 på core å over 1200 på minne..men dette er hver for seg, har klokka veldig lite sli systemer å har hørt at når man kjører SLI så klokker det dårligere.. jeg gidder ikke teste enda før jeg har fått vannblokk på begge korta, enda en psu ( 2x mist 500W) å jeg skal voltmodde dem (lodding) 5866892[/snapback] Jeg tror det er sånn at de må kjøre på lik hastighet for å fungere.Siden begge dine klarer over 1200 på minnet se det lovende ut dette Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Hei, har 2x7800GT kort som begge klarer over 500 på core å over 1200 på minne..men dette er hver for seg, har klokka veldig lite sli systemer å har hørt at når man kjører SLI så klokker det dårligere.. jeg gidder ikke teste enda før jeg har fått vannblokk på begge korta, enda en psu ( 2x mist 500W) å jeg skal voltmodde dem (lodding) 5866892[/snapback] Jeg tror det er sånn at de må kjøre på lik hastighet for å fungere.Siden begge dine klarer over 1200 på minnet se det lovende ut dette 5953044[/snapback] ja.. men hakke testa sli enda.. vannblokka kommer en av dagene( blokka til det andre kortet ) og stoolman skal vmodde dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå