Espein Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Heisann. Har lasta ned et free layout/template. Når jeg opner siden min i explorer så kommer det en "reklame" øverst på siden min, med no tekst. Muligheter å fiple med html kodene å få fjerna den reklamen? Reklamen er ikke stor, men irriterendes er den. Bruker frontpage, er ikke noe spess god på html sider.. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Klart det går an å fjerne den, men jeg har ikke tenkt å hjelpe deg med det. Lag din egen side eller bruk en template uten reklame. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Klart det går an å fjerne den, men jeg har ikke tenkt å hjelpe deg med det. Lag din egen side eller bruk en template uten reklame. 5866939[/snapback] Hehe, var gratis layout så jeg laga min egen side. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 er ikke noe problem å fjerne de (som oftest) men de du tar templates fra "krever" ofte at det er reklame der ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå