Gjest Slettet+142 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) weeeeee! nå er det gjort...... takk for hjelpen folkz.... grattis me innlegg 800, Pentium 4 ... Endret 4. april 2006 av Slettet+142 Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Funker utmerket å bare fjerne det med papir. Du kommer ikke til å merke mye forskjell. Jeg har iallefall den erfaringen og jeg har montert ganske mange kjølere. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Funker utmerket å bare fjerne det med papir. Du kommer ikke til å merke mye forskjell. Jeg har iallefall den erfaringen og jeg har montert ganske mange kjølere. 5868101[/snapback] Da får du definitivt IKKE bort alt... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Funker utmerket å bare fjerne det med papir. Du kommer ikke til å merke mye forskjell. Jeg har iallefall den erfaringen og jeg har montert ganske mange kjølere. 5868101[/snapback] Jeg har brukt dopapir flere ganger. Funker jo som bare det. CPU'en min ligger på 37-38 grader idle og 47-48 grader load, så jeg tror ikke det er noe i veien med å bruke dopapir. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Funker utmerket å bare fjerne det med papir. Du kommer ikke til å merke mye forskjell. Jeg har iallefall den erfaringen og jeg har montert ganske mange kjølere. 5868101[/snapback] Da får du definitivt IKKE bort alt... 5868626[/snapback] Jeg mener iallefall at det er tull å drive med alle disse forskjellige alkoholene. Om jeg hadde hatt tid så kunne jeg sikkert lagen en test for deg om dette hvor man kunne vist at forskjellene ikke er store. Forskjellene blir så små at det ikke er verdt å bry seg med det. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg mener iallefall at det er tull å drive med alle disse forskjellige alkoholene. Om jeg hadde hatt tid så kunne jeg sikkert lagen en test for deg om dette hvor man kunne vist at forskjellene ikke er store. Forskjellene blir så små at det ikke er verdt å bry seg med det. 5870972[/snapback] Jeg tror heller ikke forskjellen er så stor at det er av betydning. Hvertfall ikke for folk flest som ikke klokker. Men de fleste som tyr til diverse alkoholer o.l. for å vaske CPU'en er vel perfeksjonistene som ikke får sove om natta før det er gjort skikkelig og kirurgisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå