Skogslik Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Nå kommer jo snart Final Fantasy XI til Xbox 360, og det eg lurer på er om det vill koste og spille i månen? utenon Xbox Live, vill det bli enda en månes pris? Lenke til kommentar
neoman Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Nå kommer jo snart Final Fantasy XI til Xbox 360, og det eg lurer på er om det vill koste og spille i månen? utenon Xbox Live, vill det bli enda en månes pris? 5866716[/snapback] Lenke til kommentar
neoman Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 jeg tviler på om microsoft ville akseptert det. vil nok antageligvis ikke koste. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 På Ps2 og PC koster det ekstra i månden tror jeg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Vi får håpe det Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 tviler sterkt på at det kommer til å koste noe i måneden... dette ville ikke vere lurt for dem å selge det slik (det er jo ikke FF fans som driver med Xbox) Tipper dem i såfall tjener mere penger på å selge det uten kostnader for da gidder faktisk folk som bare skal kjøpe seg et spill å kjøpe det Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Nå kommer jo snart Final Fantasy XI til Xbox 360, og det eg lurer på er om det vill koste og spille i månen? utenon Xbox Live, vill det bli enda en månes pris? 5866716[/snapback] Final fantasy xi blir utgitt ca 20.april og med spillet følger 30 dg gratis online,påfølgende månedspris er ca 13 dollar,eller ca 85 kr,du trenger ikke gold abo på xbox-live.Spillingen foregår over playonline som er egen livetjeneste for finalfantasy og andre SE titler. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 kipt da! Jeg som hadde håpet det ikke kom til å koste noe... da gidder ikke jeg kjøpe det i hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå