Villmink Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Har planer om å bestille noen store kopier av et bilde jeg har tatt av bikkja mi Bayaz. Fotballmålet i bakrunnen virker ganske forstyrrende og jeg kunne tenke meg å fjerne dette men er desverre ikke akkurat noen photoshop guru. Noen som har lyst til å gjøre dette for meg? Link til bildet Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Er ikke noen guru i PS jeg heller så derfor har jeg brukt et annet program http://www.home.no/p-in-p/Goal!.jpeg Godkjent? Hvis ikke så kan jeg legge på noen flere lag og få til skråninga litt bedre og legge på litt mer støy der målet var, men jeg tror at de fleste kommer til å slite litt med å se at det har vært noe der Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Trippel 141414 Endret 4. april 2006 av P-in-P Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Trippel 141414 Endret 4. april 2006 av P-in-P Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Så veldig bra ut det der Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Oi faen kom vist et par flere poster enn det var meningen Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hmm tror det er noe klikk her et sted nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå