monga Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hei! Jeg har et litt merkelig mic problem.. Det går ut på at etter en liten stund med gaming(counter strike) forsvinner micen/ingen hører hva jeg sier. Dette er utrolig irriterende og jeg skjønner ikke hva som er problemet etter som folka hører meg igjen når jeg har satt pc'n tilbake i tid og restarta. Før har det hvert så enkelt som å kjøre maskinvare test på lydinnstillingene, men nå går ikke det lenger.. Har dere noe dere kan hjelpe meg med hadde det vært utrolig nyttig med svar! På forhånd takk Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Sikkert litt lettere å kunne hjelpe hvis du sier hvilket lydkort du bruker. Om det er intern lydkort eller lydkort fra f.eks creative Lenke til kommentar
monga Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Det er et soundblaster augidy live kort.. Ikke integrert Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Høres ut som driverproblemer, prøv noen andre versjoner. Skjer dette i andre applikasjoner enn CS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå