Owners Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Hva skjer når bindingstiden på en mobiltelefon er over , vil den opphøre av seg selv når 12 måneder har gått eller må man bruke en låskode for å frigjøre den ?Dette gjelder Netcom med 12 måneders bindingstid. Endret 4. april 2006 av Owners Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Når bindingstiden på mitt Active Talk abonnement gikk ut skjedde det helt automatisk. Hvis du logger inn på Netcoms "Min Side" kan du se når bindingstiden er over. Lenke til kommentar
Owners Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Når bindingstiden på mitt Active Talk abonnement gikk ut skjedde det helt automatisk. Hvis du logger inn på Netcoms "Min Side" kan du se når bindingstiden er over. 5868439[/snapback] Jeg fikk fikset det .Jeg gjorde en feil ved å velge en annen tast på mobilen da jeg gikk igjennom anvisningene fra Netcoms hjemmeside , men nå er ike mobilen lengre låst.Forøvrig takk for responsen Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Bindingstiden opphører av seg selv ja. Operatørlåsen låser seg ikke opp av seg selv. Det er to helt forskjellige ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå