Bandana Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Driver å gjør litt forskjellige quester for folk nå for tiden, men questen "Legacy Lost" ser ut til å være umulig. Har nå kommet til huset/hytta de brødre snakker om og de vil at jeg skal utrydde noen "Ogres" i området, men det finnes ingen. Jeg har lett overalt, selv rundt hele området i kartet. Alle steder, men har ikke funnet en eneste en. Gått tilbake og snakket med dem og de sier fortsatt det er "Ogres" der. Er det en bug eller er det noe annet jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Høres ut som en bug Har du sett inne i huset? Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Høres ut som en bug Har du sett inne i huset? 5866524[/snapback] Ja, flere ganger. Er bare rot og skjellethoder der inne. Har også vært rundt huset både på natten, dagen og alle andre tidspunker. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Prøv deg i grotten et par hundre meter lenger borte.. Til høgre fra inngangen på huset, kanskje du finner noen der inne eller ute.. Sikkert verdt å teste det.! Lenke til kommentar
Heyward Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) hmmm...når jeg gjorde det der var det noen der med engang....seks stk der eller no.....weird Endret 4. april 2006 av Heyward Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Ja de var der når jeg gjorde questen også (3 stk). Alle var i husets umiddelbare nærhet.. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Rart, ingen har noen gang vært der hos meg. Hvis det er en bug så kan jeg ikke gjøre noe med det heller for jeg har savet flere ganger etter og gjort andre quester. Jaja, håper det kommer en Oblivion patch som fikser en del bugs osv senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå