Gå til innhold

TES: Store loadetider på Oblivion (360)

Bandana

Anbefalte innlegg

Jeg har helt siden jeg har fått meg Oblivion til 360 hatt veldig lange loade tider. Har lest at andre med 360 bare loader i 10 sek ellerno i store områder, der jeg derimot til og med har ventet i over 1 min.

Er det noe andre som har det slik som jeg har? Har spilt i over 20 timer totalt sett og Oblivion er helt genialt, men det er ikke alltid like morro å sitte og vente på loading hele tiden. :(

Leste foressten om å holde inn "A" knappen for å slette eventuelle filer slik at loadingen skal gå fortere men jeg har ikke merket mye forskjell.

Er det noen andre som har samme problem eller tips for å fikse det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg syns ikke loadetidene er så ille egentlig jeg....men hvis de hadde hadde vært lengre hadde det drept en del av spillefølelsen....så de er kanskej på et "maximum" uten at jeg irriterer meg noe særlig.

jeg merka at det bynte å hakke litt når jeg snakka med NPCs, da tok jeg bare å gjorde det der med A knappen når man starta konsollen neste gang jeg spillte........var ikke særlig merkbart utenom at hakkinga forsvant. :)

Lenke til kommentar

Hos meg gikk loade tidene faktisk veldig fort i starten, nå går de bare treigere og treiger... Ofte må jeg vente i over ett minutt, og de små loade tidene som kommer når man rir er oppe i 10 sekunder! Og ja jeg holder a inne fra maskinen starter til bethesda logoen kommer opp. Dette begynner og ødelegge kraftig for spill opplevelsen min!

Lenke til kommentar

Har nå etter å ha prøvd "A" knappen nok en gang merka mye forskjell. På steder der det kommer "Loading Area" så går det veldig fort nå. Og byene og store områder loader også mye raskere. Hadde vært bedre med litt raskere loading, men er hvertfall fornøyd nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...