hcnielsen Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg lurer på om det er noen som vet når Final Fantasy XI kommer ut til Playstation 2? Hadde vært fint og vite. Takker på forhånd Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg lurer på om det er noen som vet når Final Fantasy XI kommer ut til Playstation 2? Hadde vært fint og vite. Takker på forhånd 5866321[/snapback] XI er vel allerede ut (er ikke det 11 da) XII har også kommet ut, I japan.. (det er 12) Europa dato for XII tror jeg er TBA. Importer den heller fra USA når den kommer dit, det skal jeg ivertfall, siden mine JAP kunnskaper er ganske så dårlige Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Jeg lurer på om det er noen som vet når Final Fantasy XI kommer ut til Playstation 2? Hadde vært fint og vite. Takker på forhånd 5866321[/snapback] XI er vel allerede ut (er ikke det 11 da) XII har også kommet ut, I japan.. (det er 12) Europa dato for XII tror jeg er TBA. Importer den heller fra USA når den kommer dit, det skal jeg ivertfall, siden mine JAP kunnskaper er ganske så dårlige 5866390[/snapback] Er XI komt til PS2? Hvor kan man få tak i det? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 XI kom aldri på PS2 i Europa. Hvis du skal ha det må du få tak i amerikansk eller japansk versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå