Gå til innhold

Web Stats til CS Server

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har nå en cs server med amx mod som har gått en lang stund, og statsene begynner å bli utfylte... så nå fant jeg ut at jeg ville ha dem ut på nett.

Jeg kjører linux på serveren, og kjører styrer serveren via ssh

Jeg fikk høre at Psychostats skulle være bra, og prøvde å installere dette.

Men neida, probleme meldte seg.

a) Den spør etter hvor statsene ligger, jeg aner ikke dette, og finner ikke svaret på google. noen som vet dette? og eventuelt hvordan stille det inn?

b) Logge inn på websiden, kan ikke huske å ha skrevet inn noen brukernavn og passord, og får ikke legge til admin kommandoene til å funke. (Siden må regge folk som er i stats listene, tror jeg)

Hvis Noen kan noe om dette, er jeg åpen for alle svar. Er også åpen for andre stats forslag, hvis de er enklere...

Kan kanskje være et dumt enkelt spørsmål detta, men ønsker fortsatt hjelp

MvH Bjørnar

Endret av bn_olsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du installert Web server, MySQL, php og Perl da?

Når alt dette er installert og satt opp riktig, så skal installsjons-scriptet for Psychostats opprette tabeller for databasen selv.

Hvis du tar en kikk på denne siden, så kommer du kanskje litt lenger.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Trur ikke AMX mod lagrer noen stats.....du tenker sikkert på statsme-modulen?

Denne mener jeg å huske logger til en fil. Denne logger vel bare kills/deaths/accuracy, mens Psychostats (og HLstats) har litt mer avansert logging til en database.

Du kan jo ta en kikk på video-filmene på www.hlds101.com (trur det er film nr 2)...en slags nybegynnerguide for å sette opp en server, med de vanligste modd'ene.

mvh

pantera

Lenke til kommentar
Trur ikke AMX mod lagrer noen stats.....du tenker sikkert på statsme-modulen?

Denne mener jeg å huske logger til en fil. Denne logger vel bare kills/deaths/accuracy, mens Psychostats (og HLstats) har litt mer avansert logging til en database.

Du kan jo ta en kikk på video-filmene på www.hlds101.com (trur det er film nr 2)...en slags nybegynnerguide for å sette opp en server, med de vanligste modd'ene.

mvh

pantera

5871497[/snapback]

Har jo som sagt Amx Mod, (ikke x), og tror jeg har funnet ut hvor den lagrer sin statistikk, det er csstats.dat og ligger under

/addons/amx/modules/.....

Problemet er at dette er en .dat fil, som hvis jeg har gjort riktig, ikke psychostats kan lese.

Hva bør jeg gjøre for å få inn nye stats på psychostats, og er det mulig å få inn den .dat fila inn i psychostats, før jeg oppdaterer videre?

Endret av bn_olsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...