hardmongo Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) savnet solen sånn at jeg måtte ta meg en tur til solarium.. på veien bort fant jeg et forlatt hus.. liker selv kråka som flyr ut fra bildet her er begge bildene.. hva synes dere? ps. om noen skulle lure på om jeg har hatt en full bodyshave, så kan jeg si at jeg er naturlig smooth Endret 4. april 2006 av hardmongo Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Synes solariumbildet var tøft; liker linjene. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Det med huset så konge ut, litt skummel stemning og den svarte fuglen som flyr over Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 prøv å lag husbildet helt svart/hvitt og demp lyset litt.. tror det kan få frem stemningen enda litt mer. Hvordan er det med kameraer og solarium egentlig ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Kraaken burde vaert plassert litt til venstre og opp, var det foerste jeg tenkte. Ellers var det toeffe bilder. Hva slags objektiv er brukt? Er jo en vanvittig deformering paa bildet av huset Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 begge bildene er tatt med sigma 15mm fisheye enig med at kråkas posisjon ikke var helt optimal Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Tøffe bilder begge to. Liker bilder som forsvinner inn i et sentralt "vanishing point", slik som på solariumet. Huset synes jeg er klart best i farger. Å legge et bilde med så fint avstemte farger i s/h, blir et hakk for mye klisjè etter min smak. Den føggeln synes jeg kan være der den er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå