Gå til innhold

Beste bærbare til max 15000(spill)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når dell kommer tilbake med 7900-kort i inspiron 9400 blir nok den og en fin kandidat (litt uvisst hvor lenge til)

5869754[/snapback]

Vel når Dell gjør ditt og datt så har vel andre også kommet med gode nyheter...

Jeg syntes faktisk Dell har tapt seg med blemmen med 7800 kortet som ble trekt tilbake etter bare noen få uker...

Lenke til kommentar

Når de gjør ditt og datt ja. De kommer nok med noe nytt, kjappere enn du tror. Og da tror jeg ikke at det er så mange andre produsenter som har kommet med noe nytt for å si det sånn. Husk at Dell pleier å være de første med det nyeste.

Syns ikke Dell har tapt seg. Det er stor etterspørsel på de 7800 kortene, og det er ikke bare bare å trylle fram en hel haug. Dessuten er det nok mange rundt om i verden som kjøper en billig i9400 for så å oppgradere den etterhvert.

Lenke til kommentar
Når de gjør ditt og datt ja. De kommer nok med noe nytt, kjappere enn du tror. Og da tror jeg ikke at det er så mange andre produsenter som har kommet med noe nytt for å si det sånn. Husk at Dell pleier å være de første med det nyeste.

Syns ikke Dell har tapt seg. Det er stor etterspørsel på de 7800 kortene, og det er ikke bare bare å trylle fram en hel haug. Dessuten er det nok mange rundt om i verden som kjøper en billig i9400 for så å oppgradere den etterhvert.

5870258[/snapback]

Sett iforhold til ifjor på denne tiden, da dell var praktisk talt enerådende mht bærbare med skikkelig 3D ytelse, er det jo litt av en nedtur når man får i9400 bare med x1400. Med maskinens gode kjølekapasitet kunne de vel i det minste tilbudt x1600. Det virker forresten også som de har trukket 7800GTX fra XPS versjonen.

Det er klart det kommer nytt, men akkurat nå koser nok konkurrentene seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...